„Savitarnos kasos yra vienas iš labiausiai pasiteisinusių būdų, kuris gerokai sutrumpina apsipirkimo procesą. Pirkėjai, kurie yra išbandę savitarnos kasas prie jų sugrįžta nuolat, o dar neįpratusius jomis naudotis, apmoko mūsų darbuotojai. Pastebime, kad savitarnos kasas labiau pamėgę pirkėjai, kurie aktyviau naudojasi bankų mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymas bekontaktėmis kortelėmis mobiliąja programėle dar labiau taupo laiką“, – sako „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.

Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.

„Šį vasarį savitarnos kasomis mūsų tinkle naudojosi daugiau nei 32 proc. klientų, per metus šis skaičius išaugo 10 procentinių punktų. Jei skaičiuotume tik tas parduotuves, kurios jau turi savitarną, neįtraukiant viso tinklo parduotuvių, savitarnos kasas vietoje įprastų rinkosi daugiau nei 43 proc. klientų“, – teigia „Maximos“ atstovė.

Pasak I. Ščerbavičienės, jei tempas nesikeis, prognozuojama, kad 2021 metais „Maxima“ eis koja kojon su Europos šalių ir JAV prognozėmis, kad kas antras kvitas parduotuvėse, kuriose yra savitarna, bus per savitarnos kasas.

„Jau ir dabar turime parduotuvių, kur daugiau nei 50 proc. klientų apsiperka savitarnos kasose“, – pabrėžia I. Ščerbavičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)