„Apple“ bei „iPhone“ vartotojams atstovaujantys teisininkai sudarė susitarimą byloje, kurioje „Apple“ 2017 metais prisipažino lėtinusi senesnių modelių telefonų veikimą, siekdama užkirsti kelią netikėtam aparatų išsijungimui dėl išsikrovusių akumuliatorių.

„Apple“ kiek anksčiau pasiūlė nuolaidų ir galimybę pakeisti akumuliatorius už 29 JAV dolerius, tačiau daugelis pirkėjų pareiškė jau išleidę šimtus dolerių naujiems telefonams įsigyti, kadangi bendrovė neatskleidė problemos priežasties.

Kai kurie vartotojai teigė, kad jei jie būtų žinoję, jog užtenka pakeisti akumuliatorių, galbūt nebūtų pirkę naujų telefonų.

„Apple“ nepripažino savo kaltės dėl neteisėtų veiksmų.

Vykdydama susitarimą, bendrovė sumokės nuo 310 mln. JAV dolerių iki 500 mln. JAV dolerių, įskaitant apie 93 mln. JAV dolerių mokestį vartotojams atstovaujantiems advokatams.

Kiekvienas „IPhone“ vartotojas, įtrauktas į kolektyvinį ieškinį, gaus iki 3,5 tūkst. JAV dolerių.

Likusi sumos dalis bus paskirstyta „iPhone 6“, „6S“, 7 ir SE modelių savininkams, atitinkantiems tam tikrus reikalavimus, susijusius su jų naudojama operacine sistema.

Norėdami gauti kompensacijas, šie pirkėjai turės pateikti pretenzijas.

Jei tokių klientų skaičius bus itin didelis, 25 JAV dolerių suma gali atitinkamai sumažėti.

Susitarimą dar turi patvirtinti Kalifornijos valstijos San Chosė miesto federalinis teisėjas teisėjas.