Po maždaug pusantrų metų trukusių BMW derybų su Rusijos vyriausybe dėl specialiosios investicijų sutarties, Vokietijos koncerno prezidentas Stefanas Teuchertas pareiškė, jog nuspręsta jas nutraukti, nes „žaidimo taisyklės nebuvo tiksliai apibrėžtos“.

„Negalėjome susitarti dėl sąlygų, kurios užtikrintų šio verslo pelningumą“, – pabrėžė jis.

Pilno gamybos ciklo automobilių gamyklą Rusijoje BMW nusprendė statyti po to, kai Maskva gerokai kilstelėjo užsienietiškų automobilių gamybos lokalizavimo lygį valstybės paramai gauti.

Pradiniuose BMW svarstymuose dėl tokios gamyklos Rusijos anklavas prie Baltijos jūros konkuravo su Maskvos ir Sankt Peterburgo sritimis, bet Chrabrovo pramonės parko šalia Karaliaučiaus pasirinkimą nulėmė investuotojams ten siūloma paruošta infrastruktūra, žadamos mokesčių nuolaidos ir subsidijos.

Karaliaučiaus srityje veikiančioje įvairių užsienietiškų markių automobilių surinkimo iš stambaus komplektavimo įmonėje „Avtotor“ nuo 1999 metų surinkta daugiau kaip 215 tūkst. BMW 3,5,7 serijos lengvųjų automobilių bei visureigių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)