A. Šabūnas akcinės bendrovės „Utenos trikotažas“ generaliniu direktoriumi dirbo nuo 2016-ųjų rudens. Pranešime spaudai rašoma, kad per šį laikotarpį tekstilės įmonių grupės pardavimai ir veiklos apimtys išaugo daugiau nei pusantro karto, o bendrovės akcijų kaina padvigubėjo.

Algirdas Šabūnas

„Baigėme svarbų įmonės raidos etapą, dėl kurio buvome sutarę su SBA vadovybe, tad pasitraukimas yra nuoseklus žingsnis. „Utenos trikotažas“ per šį laikotarpį smarkiai pasikeitė: pasirinkta perspektyvi strateginė tvarumo ir inovacijų kryptis, diversifikuotas produktų ir klientų portfelis, išauginti gaminių pardavimai, laimėtas ne vienas tarptautinis ir vietos apdovanojimas už novatoriškus produktus bei tvarumą, o svarbiausia – padėtas tvirtas pagrindas tolesnei ilgalaikei įmonės plėtrai“, – teigia A. Šabūnas.

Arūnas Martinkevičius

„Dėkojame Algirdui už produktyvius 13 metų su SBA grupe. Pastarieji keleri metai buvo pažymėti ryškiais pozityviais strateginiais pokyčiais jo vadovautame SBA tekstilės sektoriuje. „Utenos trikotažas“ išgyveno sunkius laikus ir sėkmingai transformavosi: nuo paprastos masinės gamybos iki inovatyvių, ekologiškų ir aukštesnės pridėtinės vertės produktų“, – sako SBA valdybos pirmininkas Arūnas Martinkevičius.

Jo teigimu, naujajai bendrovės vadovybei bus keliami tolesni ambicingi plėtros ir augimo uždaviniai.

„Utenos trikotažo“ vairą perimantis P. Jašinskas kaip nepriklausomas narys prie SBA grupės valdybos prisijungė pernai. Anksčiau P. Jašinskas dirbo VP grupėje, buvo jos valdybos pirmininku, taip pat buvo atsakingas už įsigijimus Europoje, įvairių grupės įmonių valdymą ir įsigytų verslų plėtrą.

„Tęsime sėkmingą bendrovės įdirbį inovacijų ir ekologiškos mados srityje, plėsime eksporto rinkas Vakarų Europoje bei toliau efektyvinsime veiklą“, – artimiausio laikotarpio prioritetus vardijo naujasis „Utenos trikotažo“ vadovas P. Jašinskas.

AB „Utenos trikotažas“ – nuo 1967 m. veikianti didžiausia ir moderniausia trikotažo produkcijos gamybos įmonė Centrinėje ir Rytų Europoje. „Utenos trikotažo“ gamybiniai pajėgumai apima pilno ciklo gamybą nuo mezgimo iki pat galutinio produkto vartotojui. Be medžiagų ir drabužių gamybos eksportui, bendrovė valdo galutiniam vartotojui skirtus prekės ženklus „Utenos“ ir ABOUT.

Be pagrindinės įmonės Utenoje, „Utenos trikotažo“ grupei priklauso bendrovė „Šatrija“ (Raseiniai) bei Mrija (Ukraina) ir prekybos bendrovė „Gotija“.

„Utenos trikotažo“ įmonių grupės pardavimai per devynis šių metų mėnesius sudarė 23,7 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)