Pareiškėjai nurodė, jog su įmone sudarė turizmo paslaugų teikimo sutartį, pagal kurią įsigijo turistinę kelionę lėktuvu į Bulgariją, Auksines Kopas.

Pagal sutartį įmonė įsipareigojo suteikti poilsiautojams ir pervežimo paslaugas į viešbutį bei oro uostą. 2018 metų liepą poilsiautojus į oro uostą grįžimui į Lietuvą vežusi transporto priemonė išvažiavo į priešingą kelio pusę, nuvažiavo nuo kelio ir patyrė avariją.

„Po avarijos kelionių organizatoriaus atstovė patvirtino, jog avarijos priežastis lėmė didelis vairuotojo neatsargumas, galimas jo nuovargis ar nepasiruošimas, nes laukė 2 val. vėluojančio lėktuvo, turėjo išvežioti turistus nemiegojęs ryte“, – rašoma teismo nutartyje.

Poilsiautojai nurodė, kad patyrė nemalonius pojūčius, sužalojimus ir kitas neigiamas pasekmes.

„Nemalonūs išgyvenimai, patirti avarijoje, užgožė kelionės įspūdžius, papildomai prie nemalonių potyrių prisidėjo vangi kelionių organizatoriaus reakcija po avarijos, pasyvumas siekiant pašalinti avarijos sukeltas pasekmes“, – teismui nurodė nukentėjusieji.

Tuo tarpu bendrovė prašė ieškinį atmesti kaip nepagrįstą.

Skundu poilsiautojai siekė priteisti nuo daugiau nei 1,2 tūkst. iki 1,3 tūkst. eurų neturtinės žalos kiekvienam.

Klaipėdos apylinkės teismas penkiems poilsiautojams iš „Tez Tour“ priteisė po 150 eurų, iš viso – 750 eurų.

Apeliacinės instancijos teismas nusprendė, kad žemesnės instancijos teismo sprendimas buvo pagrįstas ir atmetė poilsiautojų skundus.