„Viena vertus, džiugu, kad aplinkos taršos klausimas yra aktualizuotas, apie tai kalbėta daugelį metų. (...) Ar šis mokestis yra idealus, ar jis labai tiksliai nusitaiko į švaresnį orą? Be abejo, jis turi trūkumų ir prezidentas tai ne kartą minėjo.

Vienas iš labai didelių trūkumų buvo pradinė mintis, kad tas mokestis įsigaliotų nuo sausio 1 dienos, kas būtų po savaitės ar kelių nuo priėmimo. Džiugu, kad šiuo atžvilgiu Seimas išgirdo prezidentą, šis mokestis įsigalios nuo liepos 1 dienos bei gyventojai galės jam pasiruošti“, – LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ sakė jis.

Pasak S. Krėpštos, bet kuriuo atveju automobilių registracijos mokestis yra pirmas žingsnis kovojant su aplinkos tarša.

„Gaila, kad jame nėra prabangos komponentės, gaila, kad tos sąsajos su tarša nėra tokios tiesioginės, bet tai tam tikras pirmas žingsnis“, – teigė jis.

ELTA primena, kad parlamentarai antradienį galutinai pritarė automobilių registracijos mokesčiui. Jis įsigalios nuo liepos 1 d. Už naujo mokesčio įvedimą balsavo 72 Seimo nariai, prieš – 53, susilaikė – 4.

Automobilių registracijos mokestis bus taikomas kiekvieną kartą pasikeitus mašinos savininkui. Mažiausias mokestis turėtų siekti 13,5 euro, didžiausias – 540 eurų.

Šiuo mokesčiu nebus apmokestinti istoriniai automobiliai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)