Remdamasis informuotais šaltiniais, leidinys teigia, kad „Boeing“ vadovybė gamybos sustabdymą laiko pačiu tinkamiausiu variantu.

„Boeing“ jau anksčiau sumažino „737 Max“ gamybos apimtis nuo 52 iki 42 orlaivių per mėnesį, po to, kai šiems lėktuvams buvo uždrausta skraidyti po dviejų katastrofų Indonezijoje ir Etiopijoje.

Federalinės aviacijos administracijos (FAA) vadovas Steve'as Dicksonas ketvirtadienį susitiko su „Boeing“ generaliniu direktoriumi Dennisu Muilenburgu ir išreiškė nerimą dėl to, kad bendrovė siekia kuo skubiau sugrąžinti „737 Max“ į padanges.

Nors „737 Max“ neleidžiama skraidyti jau 9 mėnesius, „Boeing“ visą tą laiką gamino lėktuvus, o dabar bendrovės angaruose susikaupė daugybė orlaivių.

„Ir toliau dirbsime su FAA ir kitais reguliuotojai dėl saugaus „Max“ sugrįžimo. Įvertinsime gamybos pajėgumus, atsižvelgdami į orlaivio sugrįžimo terminus ir sąlygas, kurios priklausys nuo reguliuotojų sprendimų“, – naujienų agentūrai AFP atsiųstame komentare teigė „Boeing“.

Gamybos sustabdymas reikštų, kad lėktuvo skrydžių draudimas gali trukti ilgiau nei tikėtasi.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max" orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus išaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air" ir EtiopijosEthiopian Airlines" pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.