Lyginant šių ir praėjusių metų „juodąjį penktadienį“, pardavimai išaugo 19,6 proc. ir tai buvo antras didžiausias pardavimų internetu rezultatas JAV. Pernai per „kiber pirmadienį“, pirmąją darbo dieną po „juodojo penktadienio“, pardavimai internetu siekė 7,9 mlrd. JAV dolerių.

„Adobe Analytics“ apskaičiavo sandorius 80-yje iš 100 didžiausių JAV interneto parduotuvių.
2019 m. 39 proc. pirkimų internete buvo atlikta naudojantis išmaniaisiais telefonais, tai 21 proc. daugiau nei 2018 m.

Tarp labiausiai perkamų žaislų buvo „L.O.L. Surprise“ lėlės ir animacinio filmo „Ledo šalis 2“ („Frozen 2“) prekės. Video žaidimų kategorijoje pirmavo „FIFA 20“ ir „Madden 20“ žaidimai bei „Nintendo Switch“ žaidimų konsolė.

Populiariausios elektronikos prekės buvo nešiojami kompiuteriai „Apple“, ausinės „AirPods“ ir televizoriai „Samsung“.

„Adobe Analytics“ prognozuoja, kad per šių metų „kiber pirmadienį“ prekyba internetu JAV viršys pernai metų rezultatus 19 proc. ir pasieks rekordinius 9,4 mlrd. JAV dolerių

Per Padėkos dieną, ketvirtadienį, JAV internetu buvo nupirkta prekių už 4,2 mlrd. JAV dolerių.