Iki šio pokyčio savo karjeroje L. Jakubauskas daugiau kaip 10 metų dirbo „Danske Bank“ Lietuvos filiale, paskutinius 5 metus šioje kompanijoje specializavosi nuotolinio klientų aptarnavimo per elektroninius kanalus srityje ir dirbo banko Nuotolinio klientų konsultavimo centro vadovu, praneša VŠT.

Pasak VŠT generalinio direktoriaus Gerimanto Bakano, vienas iš svarbiausių bendrovės prioritetų – užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą diegiant šiuolaikiškus komunikacijos ir aptarnavimo procesų valdymo įrankius.

„Orientuojamės į šiandieninius mūsų klientų poreikius, daugeliui jų – svarbu greitai, lengvai ir sklandžiai susitvarkyti būtinus formalumus, būti laiku informuotiems aktualiais klausimais, naudotis patogiomis paslaugų užsakymo ir atsiskaitymo priemonėmis. Todėl nuotolinių aptarnavimo kanalų plėtra ir jų vystymas yra svarbiausias naujo Klientų aptarnavimo departamento vadovo tikslas. Esu tikras, kad Laurynas šioje srityje turi itin vertingų kompetencijų, kurios leis šį tikslą pasiekti greitai ir užtikrintai“, – pranešime cituojamas Gerimantas Bakanas.

Pasak L. Jakubausko, elektroninė erdvė yra neatsiejama kasdieninio gyvenimo bei prekių ir paslaugų sektoriaus bendražygė.

„Klientų pasiekiamumas ir operatyvus aptarnavimas jiems patogiausiu būdu – mūsų prioritetinis tikslas, kurio sieksime sutelkę profesionalų komandą“, – sako naujasis VŠT Klientų aptarnavimo departamento direktorius.

L. Jakubauskas yra baigęs Verslo vadybos ir administravimo bakalauro studijas Vilniaus universitete, daugiau kaip 17 metų darbo patirtį jis įgijo bankų sektoriuje dirbdamas finansinių produktų pardavimo, nuotolinio klientų aptarnavimo, kokybės standarto diegimo bei pardavimo komandos ugdymo srityse.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją