„Ferrari“ vadovas Louisas Camilleri analitikams teigė, jog „Ferrari“ sieks per dešimtmetį gauti 10 proc. uždarbio prieš palūkanas ir mokesčius iš trijų sričių: drabužių, pramogų ir prabangių paslaugų.

„Kalbame ne tik apie pelną, bet ir apie mūsų prekių ženklo vertės ir gyvybingumo stiprinimą“, - teigė L. Camilleri.

„Ferrari“ prekių ženklas jau seniai yra vienas labiausiai atpažįstamų prekių ženklų pasaulyje, tačiau tik neseniai bendrovė ėmė jį monetarizuoti.

Anot Londone įsikūrusios konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, „Ferrari“ prekių ženklo vertė išaugo nuo 4 mlrd. JAV dolerių 2014 metais iki 8,3 mlrd. JAV dolerių 2019 metais.

„Šiuo metu“ jis yra septintas vertingiausias prabangos prekių ženklas „Brand Finance“ sąraše, nors prieš penkerius metus jis buvo 350 vietoje.

Įgyvendindama naująją strategiją, „Ferrari“ sutelks dėmesį į savo prekių ženklo naudojimą, perpus sumažindama licencijų skaičių ir panaikindama trečdalį šiuo metu prieinamų produktų kategorijų.

Be drabužių asortimento, kuris bus pasiūlytas Italijoje per ilgalaikes sutartis su „Giorgio Armani“, „Ferrari“, panaudodama savo „Formulės 1“ lenktynių paveldą, išplės siūlomų pramogų spektrą, kurį šiuo metu sudaro pramogų parkai Abu Dabyje ir Barselonoje bei du muziejai Italijoje bei vairavimo modeliavimo centrai.

Trečioji kategorija – prabangios paslaugos – apims naują restoraną su „Michelin“ žvaigždutę pelniusiu šefu Massimo Bottura, kuris kitais metais bus atidarytas Maranelo mieste esančioje būstinėje, kurioje jau veikia „Ferrari“ tematikos viešbutis.

„Ferrari“ padidino pajamų prognozę, nurodydama tvirtus trečiojo ketvirčio rezultatus, įskaitant 9 proc. didesnius automobilių pristatymus.

Šiemet „Ferrari“ pristatė keturis naujus modelius, atnaujindama gaminių asortimentą, o kitą trečiadienį renginyje Romoje pristatys ir penktąjį modelį.