„Gerbiamas Kliente, dėl techninių kliūčių, kurios šiuo metu yra šalinamos, paslaugos internetu laikinai neteikiamos. Kviečiame čia sugrįžti šiek tiek vėliau“, – rašoma SEB internetinėje svetainėje.

Banko veikla buvo sutrikusi ir šeštadienį. Kai kuriems klientams neveikė arba veikė lėčiau nei įprastai mobilioji programėlė ir interneto bankas. Kai kurie DELFI skaitytojai pranešė, kad turėjo problemų dėl el. bankininkystės ir sekmadienį – nepavyko internetu nusipirkti prekių.

SEB bankas teigia, jog interneto banko veiklos sutrikimas šeštadienį ir pirmadienį nėra susiję.

„Savaitgalį SEB banke buvo vykdomi IT veiklos tęstinumo testai, dėl to kurį laiką buvo sutrikęs paslaugų internetu teikimas klientams, o šiandien sutrikimas susijęs su greitaveikos problemomis. Sutrikimo priežastys nustatytos, IT specialistų komanda šalina sutrikimus, labai atsiprašome klientų“, – BNS teigė J. Bazevičiūtė.

Pasirengę dirbti visą naktį

„Specialistai pasirengę dirbti visą naktį, kad kuo greičiau pašalintų gedimus. Tai gali pavykti padaryti bet kurią minutę, o gali užtrukti ir ilgiau, labai sunku pasakyti. Problemos – grynai techninės“, – DELFI antradienio vakarą sakė J. Bazevičiūtė.

Atstovė teigė, kad sprendimas laikinai sustabdyti prisijungimą prie elektroninės bankininkystės priimtas dėl patogumo klientams. Nuo pirmadienio ryto prisijungti prie sistemos buvo įmanoma, bet tai pavykdavo ne visiems, internetinės bankininkystės sistema veikė lėtai.

Ryte atsidarys anksčiau

„Interneto banko veiklos sutrikimas šiandien yra susijęs su greitaveikos problemomis. Baltijos IT specialistų komanda visą dieną šalina sutrikimus. Dedame visas pastangas, kad kaip įmanoma greičiau atkurtume įprastą interneto banko veiklą. Labai apgailestaujame ir atsiprašome klientų už kilusius nepatogumus“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Pasak jos, dalis klientų, kurie naudojasi banko mobiliąja programėle, pervedimus atlieka joje. Dėl to išaugo programėlės naudojimo apkrovos, ji veikia lėčiau nei įprastai. Pinigų pervedimo operacijos šiandien taip pat buvo atliekamos skyriuose – sutrikimų šalinimo metu klientams ši paslauga teikiama nemokamai. Atsiskaitymai SEB banko mokėjimo kortelėmis visą dieną veikia be sutrikimų.

„Atsižvelgiant į tai, kad interneto banko veiklos sutrikimo šalinimo darbai užtruko, nusprendėme rytoj ryte visus klientų aptarnavimo skyrius atidaryti viena valanda anksčiau arba anksčiausiai 7.30 valandą. Tai reiškia, kad, esant poreikiui, klientai skyriuose turės galimybę pateikti mokėjimo nurodymus, o mokėjimus banko viduje atliksime iš karto,“ – sakė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Klientų situacijos ir pretenzijos, kaip ir visuomet, yra ir bus nagrinėjamos individualiai. Jei klientas patyrė mažesnių ar didesnių nepatogumų dėl šios situacijos, turėtų kreiptis į banką ir pateikti pretenziją dėl su tuo susijusiais tiesioginiais nuostoliais (kartu su pagrindžiančiais dokumentais) – bankas kiekvieną tokią situaciją vertins individualiai ir priims sprendimą dėl nuostolių atlyginimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (300)