„Revolut“ dėl tokių pokyčių elektroniniu paštu informavo ir savo klientus, kur pranešė apie artimiausius savo planus.

Gautuose laiškuose buvo rašoma, kad Lietuvos klientų sąskaitos bus perkeliamos į naują įmonę Lietuvoje, o tai įgyvendinti, jeigu JK iš Europos Sąjungos išstos be sutarties, planuojama iki spalio pabaigos, o jei taip nenutiktų – iki 2020-ųjų sausio.

DELFI paprašyti patikslinti informaciją, „Revolut“ atstovai atsiuntė komentarą, kuriame paaiškino tokių pokyčių priežastis.

„Ruošiantis Brexit, motininė įmonė „Revolut Ltd“ jau beveik metus rengė planą, kuris užtikrintų nenutrūkstamą paslaugų teikimą klientams už Didžiosios Britanijos ribų.

Tam Lietuvoje ir buvo įsteigta elektroninių pinigų įstaiga UAB „Revolut Payments“, licencijuota Lietuvos banko. Į ją planuojama perkelti visus Lietuvos klientus“, – teigė atstovai.

Atsakymuose taip pat buvo sakoma, kad apie visą sąskaitų perkėlimo procesą klientams buvo komunikuota jau kuris laikas, tačiau dėl įvyksiančių pokyčių pernelyg rūpintis nederėtų, mat klientams dėl to nereikės nieko daryti.

„Patiems klientams nieko daryti nereikės, IBAN sąskaitos numeris, skirtas euriniams pervedimams Europos Sąjungoje, nesikeis, keisis tik IBAN sąskaitos numeris tarptautiniams pervedimams už ES ribų“, – tikino įmonės atstovai.

Vienas svarbesnių dalykų, kuris keisis, yra tas, kad įvykdžius klientų perkėlimą į Lietuvoje registruotą dukterinę įmonę UAB „Revolut Payments“, kaip buvo teigiama paties „Revolut“, klientų sąskaitos įstatymų numatyta tvarka bus prieinamos visoms Lietuvos institucijoms, o tai reiškia, kad galimai nuo antstolių ar valstybinių institucijų besislepiantys gyventojai nuo šiol taps matomi.

VMI prie FM Teisės departamento direktorė Rasa Virvilienė DELFI tokią informaciją patvirtino.

„UAB „Revolut Payments“ turi elektroninių pinigų įstaigos licenciją. Pagal LR Lietuvos banko įstatymą jie yra laikomi prižiūrimais finansų rinkos dalyviais, todėl pagal LR Mokesčių administravimo įstatymo 55 straipsnį jie VMI privalo teikti informaciją apie asmenų atidarytas ir uždarytas visų rūšių sąskaitas, taip pat sąskaitų likučius ir apyvartas.

Šiuo metu VMI jau gauna tokią informaciją iš UAB „Revolut Payments“ apie esamų klientų sąskaitas. „Revolut Ltd“ klientus pervedus į UAB „Revolut Payments“, informacija bus gaunama ir apie naujas sąskaitas.

Skolų išieškojimas per Piniginių lėšų apribojimų informacinę sistemą (PLAIS) iš UAB „Revolut Payments“ sąskaitų bus vykdomas, kai ši prisijungs prie PLAIS“, – sakė VMI direktorė R. Virvilienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (276)