„Norime paraginti savo pirkėjus jau dabar išmėginti patogų bei greitą apsipirkimo būdą ir būtiniausias prekes užsisakyti tiesiog išmaniuoju telefonu. Esminis šios paslaugos išskirtinumas rinkoje ir pranašumas pirkėjams –

ypač greitas šviežių produktų pristatymas, nereikalaujantis kruopštaus išankstinio planavimo. Tikimės, kad ši platforma sutaupytą apsipirkimo laiką leis paskirstyti kitoms reikmėms ir maloniems užsiėmimams“, – sakė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.

Užtikrins ypač greitą prekių pristatymą

Maisto produktų ir kasdienių prekių pristatymo platformoje „LastMile“ prekybos tinklas „Iki“ siūlo naują paslaugą – galimybę prekes užsisakyti internetu. Parsisiuntus specialią „LastMile“ programėlę ir nurodžius savo adresą, pirkėjams bus siūloma sudaryti norimų prekių krepšelį iš arčiausiai jų esančių prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių. Tikimasi, kad tokiu būdu ribotame, 2 km, plote dirbantys kurjeriai prekes pristatys itin greitai.

Tiesa, kol kas programa yra bandoma ir tobulinama, todėl pirkėjų nuomonė ir atgalinis ryšys yra labai svarbūs.

„Šiandieniniame pasaulyje vis daugiau procesų iš fizinės erdvės keliasi į elektroninę, todėl, atliepdami pasaulyje įsitvirtinusias el. prekybos tendencijas, ieškome patogiausio būdo pasiekti savo pirkėjus ir jiems palengvinti apsipirkimo procesą. Statistikos departamento duomenimis, vien pirmąjį šių metų ketvirtį el. prekyba asmeniniais tikslais naudojosi kone 50 proc. 16–74 m. vartotojų, o tai rodo, kad žmonės ieško būdų, kaip pasilengvinti kasdienius procesus.

Šviežio maisto ir kitų būtiniausių prekių paklausa yra prioritetinė, todėl šiam procesui palengvinti būtina sukurti geriausias sąlygas. Tikimės, kad bendradarbiaudami ir tobulindami šią sistemą kartu su savo pirkėjais, galėsime sukurti išties patogų ir jų kasdienį apsipirkimą palengvinantį įrankį.

Tiesa, nors žengiame į elektroninę prekybą, ir toliau vienu iš mūsų prioritetų išlieka apsipirkimo parduotuvėse patirties gerinimas, parduotuvių modernizacija. Suvokiame, kad daliai pirkėjų apsilankymas parduotuvėje ir
galimybė prekes pačiupinėti bei išsirinkti patiems yra tapęs įpročiu, todėl stengiamės išnaudoti visus technologinius pranašumus diegdami juos ir savo fizinėse parduotuvėse“, – teigė I. Baltrušaitienė.

Prekes pristatyti galės patys miesto gyventojai

Nuo šiol „Iki“ elektroninė prekyba bus prieinama didžiajai daliai Vilniaus miesto gyventojų, kiek vėliau numatoma plėtra ne tik sostinėje, bet ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Mobiliosios programėlės
pagalba maistą ir kitas prekes užsisakę pirkėjai ne tik galės apsipirkti, bet ir pasinaudoti nuolaidomis – akcijos, kurios tą savaitę galios visame IKI tinkle, galios ir internete.

„LastMile“ direktorius Tadas Norušaitis teigia, kad bendradarbiavimą su prekybos tinklu IKI lėmė abipusis naujos paslaugos galimybių vertinimas ir matomos perspektyvos Lietuvoje. Kaip reikšmingą platformos išskirtinumą T. Norušaitis pažymi dalijimosi ekonomika grįstą prekių krepšelio pristatymo sprendimą.

„Paprastai el. prekybos žaidėjai samdo darbuotojus, kuria autoparką, o mūsų atveju pristatymo paslaugas teikia nepriklausomi kurjeriai, t. y. patys miesto gyventojai, užsiregistravę platformoje, perėję atranką ir išklausę reikiamus mokymus. Tai jie daro asmeniniu transportu: automobiliu, dviračiu ar motociklu. Toks modelis yra kur kas draugiškesnis aplinkai, nedidinantis transporto srautų miestuose“, – pastebėjo T. Norušaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)