Tyrimo duomenys neigia stereotipą, kad tvarumo principų laikymosi ir socialinės atsakomybės iš verslo tikisi tik jaunimas, vadinamoji Y karta. Kompleksišką požiūrį demonstruoja ir vyresnio amžiaus gyventojai.

Tarp Y kartos apibrėžimą atitinkančių 26-35 metų amžiaus respondentų net 74 proc. teigia, kad jiems svarbi prekę pagaminusio ar paslaugą suteikusio verslo reputacija. Dvi vyresnio, 36-45 bei 46-55 metų amžiaus grupės šiuo požiūriu atsilieka nedaug: jose verslo reputacija svarbi 69 proc. gyventojų.

Tai, kad galutinis produktas ir paslauga nėra atsieti nuo gamintojo ar paslaugos teikėjo, supranta ir vadovai. 68 proc. jų patys linkę rinktis patrauklios reputacijos gamintojus bei paslaugų tiekėjus.
Lietuvos verslo konfederacijos vadovas Valdas Sutkus tikina, kad daug dėmesio socialinei atsakomybei skiriantys šalies verslininkai šiuo atžvilgiu nesiskiria nuo Vakarų.

„Toks aukštas sprendimų priėmėjų, tarp savo prioritetų įvardinančių reputacijos aspektą, rodo, kad ir verslas, ir vartotojai žvelgia viena kryptimi. Tai nėra vien poreikis iš vartotojų ir atitinkamai jų diktuojama kryptis. Pradedant smulkiomis iniciatyvomis ir baigiant nacionaliniais, masinį aspektą įgavusiais projektais, akivaizdu, kad verslas aktyviai siekia maksimaliai įsitraukti į bendruomenės gyvenimą, būti ten, kur jo reikia labiausiai“, – sako konfederacijos vadovas.

Jo teigimu, faktas, kad apytiksliai du iš trijų klientų mąsto toliau nei siekia lentyna, yra labai pozityvus ženklas, nes tvaraus ir socialiai atsakingo verslo konkurencinis pranašumas įgauna konkrečią formą.

Pasak V. Sutkaus, socialinės atsakomybės dėmuo vertinant reputaciją toli gražu ne visada išskiriamas ir suvokiamas, tačiau iš esmės situaciją keistų geresnis darbuotojų bei bendruomenių informuotumas ir įtraukimas.

Socialinė iniciatyva „Ne tik sau“ kviečia šalies gyventojus teikti veiklos ir projektų idėjas, kurias galėtų įgyvendinti socialiai atsakingas verslas tiek visoje Lietuvoje, tiek konkrečiame šalies regione. Idėją pasiūlyti galima internetiniame puslapyje www.netiksau.lt.
Patys jauniausi apklausos dalyviai – 18-25 metų šalies gyventojai taip pat yra budrūs. 68 proc. jaunimo atstovų pripažįsta vertiną ne tik prekę ar paslaugą, bet ir tai, iš kokių rankų ją gauna.

Tuo tarpu tarp vyresnio amžiaus žmonių, kuriems daugiau kaip 56 metai, lygiai du trečdaliai teigia, kad jiems svarbi ir verslo reputacija.