Metrologijos inspekcijos vadovas Feliksas Petrauskas BNS sakė, kad "Lietuvos telekomo" interneto paslaugų klientai kreipėsi su skundais, kad realiai gautos paslaugos laikas nesutampa su bendrovės pateikiamu laiku sąskaitose. Skunduose pažymima, kad nepavykus prisijungti prie interneto, "Lietuvos telekomas" vis tiek skaičiuoja mokestį.

Anot F.Petrausko, Metrologijos inspekcija oficialiu raštu prašo pateikti dokumentus, įrodančius, kad interneto paslaugų apskaitai naudojamos sistemos yra įteisintos Lietuvoje ir turi patikros metodiką.

Jei visa "Lietuvos telekomo" techninė dokumentacija yra oficialiai įteisinta, bendrovės bus klausiama, kokiu principu skaičiuojamas interneto paslaugų komutuojamomis linijomis teikimo laikas. Priešingu atveju "Lietuvos telekomui", pasak F.Petrausko, bus rašomas aktas ir skiriama bauda.

"Lietuvos telekomo" Informacijos skyriaus viršininkė Violeta Ulevičienė BNS teigė, kad bendrovėje naudojama interneto komutuojamomis linijomis apskaitos sistema yra tokia pati, kokia naudojama ir pokalbių apskaitai.

"Lietuvos telekomo" pokalbių apskaitos sistemos tikslumas yra patikrintas pagal nustatytą tvarką ir ji įrašyta į valstybinį matavimo priemonių registrą.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją