Skaitytojai pranešė, kad prisijungti programėle neįmanoma prie SEB ir „Swedbank“ bankinių sistemų.
Apie 13.40 val. Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius pranešė, kad paslaugos teikėjas, Estijos bendrovė „SK ID Solutions“, informavo pašalinęs sutrikimus.
„Šalyje veikiančių bankų interneto bankininkystės paslauga veikė ir veikia kaip įprastai. Atsiprašome bankų klientų dėl nepatogumų ir, susidūrus su „Smart-ID“ trikdžiais, rekomenduojame rinktis alternatyvius prisijungimo prie internetinės bankininkystės būdus – kodų generatorių arba mobilųjį parašą“, – sakė jis.
15 val. DELFI skaitytojai dar skundžiasi, kad sunkiai pavyksta prisijungti prie „Swedbank“ elektroninės bankininkystės. Tai jiems pavyksta padaryti tik po kelių bandymų.
„SK ID Solutions“ atstovas Viktoras Kamarevcevas DELFI sakė, kad sutrikimas pastebėtas antradienį 12.45 val.
„Dabar specialistai aiškinasi priežastis. Kai bus išaiškintos priežastys, bus galima suteikti daugiau informacijos“, – sakė jis.
Estijos bendrovė „SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje. Šį sprendimą savo klientams siūlo visi didieji Lietuvos bankai.
Balandžio mėnesį buvo skelbta, kad Lietuvoje šia indentifikacijos programėle naudojosi 830 tūkst. gyventojų.