Kaip teigiama, elektroninės prekybos platforma sujungs pirkėjus ir pardavėjus per e. parduotuves „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ bei užtikrins pardavėjams galimybę augti, o pirkėjams – dar didesnį prekių pasirinkimą.

„Šiuo savo žingsniu ne tik pradedame naują verslo plėtros etapą, bet ir įgaliname vietos verslą augti. Norime smulkiam ir vidutiniam verslui atverti e. prekybos vartus, kurie iki šiol buvo daugiausia didžiųjų žaidėjų laukas“, – sakė „Pigu“ generalinis direktorius Dainius Liulys.

Pasak jo, atveriama prekybos platforma sutrumpins kitiems pardavėjams kelią į sėkmę, nes nuo šiol pardavėjams patiems nebereikės kurti e. parduotuvės, investuoti ir dirbti pritraukiant klientų srautus, o bus galima iškart gauti priėjimą prie viso klientų srauto Baltijos šalyse.

D. Liulys pabrėžė, kad „marketplace“ principu paremta prekyba nėra naujas sprendimas pasauliniu mastu, tačiau tokia praktika puikiai pasiteisino visame pasaulyje.

Kaip tikino vadovas, šiuo metu visus susidomėjusius potencialius partnerius „Pigu.lt“ kviečia registruotis e. parduotuvėje ir užpildyti paraišką. Pirmųjų prisiregistravusiųjų, kaip buvo aiškinama, laukia papildomos naudos – pusės metų prekyba be mėnesinio mokesčio.

Vadovas tikino, kad sistema veiks panašiu principu, kaip ir užsienio šalių platformos, o norintiems prekiauti pardavėjams reikės mokėti mėnesinį mokestį, taip pat – komisinius mokesčius nuo parduotų prekių, priklausomai pagal prekių kategorijas.

Vadovas išdavė, kad mėnesinis mokestis prekiautojams sieks apie 39 Eur, tačiau tiksli kaina su kiekvienu prekiautoju bus derinama individualiai. Įdomu tai, kad tą pačią prekę galės parduoti keli prekybininkai, o pirkėjui tik reikės išsirinkti geriausią jos kainą.

Tiesa, prekiauti platformoje galės tik juridiniai asmenys, tai yra smulkaus ir vidutinio verslo įmonės, o fiziniams asmenims tokia prekyba nebus leidžiama.

Pasak D. Liulio, kol kas sunku pasakyti, kiek bus norinčiųjų prisijungti. Vis dėlto susidomėjimo laukiama didelio – nemažai bendrovių, tarp jų ir žinomų tiek tradicinės, tiek elektroninės prekybos atstovų – jau anksčiau yra kreipęsi dėl galimybių prekiauti „Pigu“ e. parduotuvėse.

„Partnerių pasirinkimui skirsime didelį dėmesį – visų pirma esame įsipareigoję savo pirkėjams teikti kokybišką paslaugą.

Mums svarbu, kad prie platformos prisijungtų kuo daugiau pardavėjų, todėl į kiekvieną paraišką – tiek didelių ir žinomų žaidėjų, tiek smulkiųjų verslininkų – žiūrėsime labai atsakingai.

Kita vertus, esame taip pat suinteresuoti, kad prisijungę prekybininkai sėkmingai parduotų savo prekes per mūsų platformą, todėl pirmiausia prekybą ir pradės sklandžiausiai registracijos procesą įveikę pardavėjai“, – teigė D. Liulys.

Per ateinančius keletą metų įmonė tikisi pritraukti apie 2 tūkst. prekybininkų.

Taip pat planuojama, kad įmonių prekių prekyba prasidės dar iki didžiųjų metų švenčių, o naujos įmonės į sistemą bus pradedamos įvedinėti jau spalio pradžioje. Kiek tiksliai bendrovė investavo į platformą, atskleisti nenorėjo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (109)