Papildomi mėginiai naujojo produkto, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su bendrove „Beyond Meat“ ir pavadintas „Beyond Fried Chicken“, bus siūlomi antradienį KFC restorane Džordžijos valstijos Smyrnos mieste. Lankytojai taip pat galės paragauti „bemėsių“ kepsnelių ir sparnelių be kaulų.

„Manau, visi esame girdėję, jog „skonis yra kaip vištienos“ – ką gi, mūsų klientai tikrai nustebs ir sakys: „skonis kaip „Kentucky Fried Chicken“, – pareiškė KFC prezidentas Jungtinėse Valstijose Kevinas Hochmanas.

„Beyond Meat“ savo ruožtu pareiškė, jog KFC, atsižvelgusi į šio bandymo rezultatus, svarstys, ar „bemėsę“ vištieną pradėti siūlyti visuose šalies restoranuose.

„Beyond Meat“ jau bendradarbiauja su kitais dideliais restoranų tinklais, įskaitant „Tim Hortons“, „Subway“ ir „Dunking Brands“, tačiau iki šiol tiekdavo tik augalines mėsainių ir dešrelių mėsos bei jautienos faršo alternatyvas, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

„Beyond Meat“ produktai atrodo kaip tikra mėsa ir turi tokį pat skonį, tačiau gaminami iš žirnių baltymų, daržovių krakmolo ir kitų augalinių ingredientų.

Ekspertų skaičiavimais, augalinių mėsos pakaitalų rinka per 15 metų išaugs iki 100 mlrd. JAV dolerių.