Pagal Elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymą, bendrovė, pasirinkusi klientų lėšų atskyrimo ir apsaugos būdą, privalo klientų lėšas laikyti Lietuvos ar kitų ES valstybių kredito įstaigose (bankuose, kredito unijose), centriniuose bankuose ar investuoti į saugų, likvidų ir mažos rizikos turtą.

Tačiau, kaip praneša Lietuvos bankas, „PanPay Europe“ didelę dalį klientų lėšų laikė kitose ES šalyse registruotose elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigose ir taip pažeidė įstatymo reikalavimus. Už tai Lietuvos bankas skyrė įstaigai 16,8 tūkst. eurų baudą.

Bendrovė „PanPay Europe“ teisės aktų reikalavimų jau laikosi, klientų pinigus pervesdama į įstatyme nurodytas įstaigas, skelbia Lietuvos bankas.

Priežiūros tarnyba taip pat nustatė, kad bendrovė Lietuvos bankui teikė neteisingą informaciją apie klientų lėšų likučius kredito, mokėjimo ir elektroninių pinigų įstaigose, buvusius 2018 m. trečiojo ir ketvirtojo ketvirčių pabaigoje bei 2019 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje. „PanPay Europe“ netikslumus ištaisė birželio pabaigoje pateiktoje priežiūrai skirtoje ataskaitoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją