Oro uosto vadovas Andrius Daujotas sako, kad vienas naujausių skrydžių į Vokietijos miestą Dortmundą yra labai sėkmingas: „Šiuo metu lėktuvai labai gerai užpildomi. Ir jeigu toliau pasiteisins, gali atsirasti ir kitos Vokietijos kryptys. Arba padažnės, arba atsiras papildoma kryptis. Visi kalba apie Hamburgą, todėl jei pasiteisins, galbūt kita bus ši kryptis. Yra tokia tikimybė“.

Pasak A. Daujoto, uosto pertvarka yra projektavimo stadijoje.

„Tvarkysim, plėsim registracijos vietą. Dabar yra du įrengimai, kurie tikrina visą bagažą. Turime standartą, kad keleiviai turi ne ilgiau kaip 12 minučių stovėti eilėje. Tai turime išlaikyti, bet augant keleivių skaičiui, jų daugėja, spaudžia laikas, todėl ieškome, kaip padaryti. Todėl rekonstruosime šitą vietą“, – pasakojo uostos vadovas.

Anot A. Daujoto, pats terminalas šiek tiek išvažiuos į priekį: „Nieko naujo, priestato, antstato nebus, nes jau, manau, nebeverta ketvirto priestato daryti, bet plėtra bus, nes planuojame augimą ir galbūt kitais metais kokius 400 tūkst. keleivių ir pasieksime“.

Jis taip pat akcentavo, kad per remontus uostas liks veikti: „Esame pakankamai maži ir mums tas skaudžiai atsilieptų“.

A. Daujoto teigimu, bendrovė „Sweco“ atlieka tyrimus ir nustatinėja, kokio lygio yra uosto takai ir peronai.

„Žinoma, niekas nerekonstruos dabar staigiai, jei galėsime dar dirbti 5 ar 10 metų į priekį. (...) Jei reikės didelės rekonstrukcijos, tuomet reikės rengti tarptautinį projektą. (...) Ilginti tako mums nebūtina, nesiveržiame būti kaip Vilniaus oro uostas, nes kam Lietuvai du tokie didžiuliai, o dar yra Kaunas“, – teigė jis.