Įmonių grupės rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas šios versijos DELFI nei patvirtino, nei paneigė.

„Mes tą klausimą viduje esame aptarę, tai čia nei patvirtinsime, nei paneigsime šios informacijos“, – sakė jis.

Pašnekovas dar pridūrė: „Mūsų įmonės poziciją pasakiau, negaliu kažkaip kitaip interpretuoti šių teiginių“.

Tapo strategine partnere

Gegužę „Pigu“ žiniasklaidai išplatino pranešimą, kuriame pranešė, kad grupė tapo strategine partnere naujame tarpvalstybiniame Kinijos–Latvijos elektroninės prekybos centre.

„Šio tarpvalstybinio e. prekybos centro atidarymas – reikšmingas žingsnis Baltijos šalių rinkai. Atsižvelgiant į tai, kad internetinė prekyba auga tiek pardavimo, tiek vartotojų skaičiumi, šis Kinijos–Latvijos e. prekybos centras leis strategiškai vystyti prekybos kanalą.

Vertiname galimybę būti įvykių centre ir manome, kad mūsų 10 metų patirtis bei veiklos geografija, aprėpianti visas tris Baltijos šalis, leis reikšmingai prisidėti prie šio projekto sėkmės“, – pranešime cituojamas „Pigu“ generalinis direktorius Dainius Liulys.

Teigiama, kad ketinimų protokolą dėl tarpvalstybinio e. prekybos centro atidarymo Latvijos investicijų ir plėtros agentūra su Kinijos Ningbo miesto administracija pasirašė šių metų balandį.

Gegužę vyko centro atidarymas, kuriame D. Liulys su tarpvalstybinį e. prekybos centrą valdančios SIA „Latvia E-Commerce Hub“ vadovu Qin Gang pasirašė susitarimą dėl strateginės partnerystės.

„Labai svarbu apjungti didžiausius e. prekybos ir logistikos žaidėjus, kad sukurtume efektyviausią prekybos sistemą tarp Kinijos ir Vidurio ir Rytų Europos regionu. Kinijos (Ningbo miesto) – Latvijos tarpvalstybinis e. prekybos centras bus puiki platforma prekybos plėtrai ir logistikos paslaugų panaudojimui, vystantis tarptautinės e. prekybos sektoriui“, – cituojamas Qin Gang.

Pasak „Pigu“ vadovo, bendradarbiavimo susitarimas leis bendrovei pasiūlyti klientams didesnį prekių pasirinkimą.

„Planuojame vystyti importą Baltijos šalyse, todėl tikime, kad partnerystė mums suteiks šią puikią galimybę. Bendradarbiaujant į vieną sistemą bus sujungti daugybė tiekėjų, tad tikimės atsirinkti daug naujų patikimų partnerių, o tai įgalins mus išplėsti asortimentą ir pasiūlyti klientams didesnį kokybiškų prekių pasirinkimą už itin patrauklią kainą“, – teigė D. Liulys.

Anot jo, tarpvalstybinis e. prekybos centras paskatins prekių judėjimą į abi puses, todėl jo atidarymas turėtų suteikti daugiau eksporto galimybių Baltijos šalių prekybininkams.

Dainius Liulys
Foto: Pigu

Gegužę interviu „Verslo žinioms“ D. Liulys yra sakęs, kad „Pigu“ turi planų privačios etiketės segmente.

„Jau šiek tiek turime prekių sporto ir laisvalaikio, baldų kategorijose ir planuojame didinti, bendradarbiaudami su Kinija, kuri yra didžiausias mūsų Žemės fabrikas, kuriame gali nupirkti ir labai pigią nekokybišką prekę, ir labai kokybišką už gerą kainą“, – sakė jis.

„Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia el. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse. Nuo 2015 metų „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI.

Registrų centro duomenimis, iki tol tarp „Pigu“ akcininkų buvo ir Donato Karoso „LTU Invest“, Latvijoje registruotos su Tadu Karosu siejama „Gold Fish Fund“ ir „BON Invest“.

Savo ruožtu „Alibaba Group“ yra kotiruojama Niujorko akcijų biržoje. Didžiausiu įmonės akcininku laikomas Jackas Ma, kurio turtą leidinys „Forbes“ vertina 38,5 mlrd. JAV dolerių.

„Alibaba“ užsiima vartotojas-vartotojui, verslas-vartotojui ir verslas-verslui prekyba.