Kaip rašoma įstatymo projekte, kadangi informacinių sistemų galimybės apima ne tik buhalterinių įrašų tvarkymą, bet leidžia formuoti dokumentus, ataskaitas, atlikti kontrolę ir kitas funkcijas, nurodytų VSS buhalterinė apskaita bus tvarkoma naudojant jiems parinktą finansų valdymo informacinę sistemą. Šią sistemą arba sistemas turėtų parinkti Vyriausybė arba savivaldybių administracijų direktoriai.

Parinktą finansų valdymo informacinę sistemą naudos ne tik tie VSS, kurių buhalterinę apskaitą priimtas sprendimas tvarkyti centralizuotai, bet ir kiti VSS, taip užtikrinant optimalių buhalterinės apskaitos procesų įdiegimą, gaunamos informacijos kokybę ir atskirų informacinių sistemų palaikymo sąnaudų sumažinimą.

„Tas darbas greitai atsipirktų. Kasmet būtų sutaupoma 2 mln. eurų valstybės biudžeto lėšų. Šiuo metu naudojama apie 120 įvairių sistemų, jas visas reikia palaikyti ir modernizuoti“, – Seimo posėdžio metu kiek anksčiau teigė finansų ministras Vilius Šapoka.

Siekiant, kad savivaldybės turėtų galimybę pasinaudoti valstybės sukurta bendra finansų valdymo informacine sistema ir taip išvengtų papildomų išlaidų plėtodamos savo turimas informacines sistemas, savivaldybėms nustatytas keleriais metais vėlesnis įstatymo įgyvendinimo terminas – iki 2022 m. sausio 1 d.

Pasak Finansų ministerijos, įstatymo projektas parengtas, siekiant spręsti neefektyviai naudojamų išteklių buhalterinei apskaitai tvarkyti problemą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)