Dabartinė banko programėlės versija, kuria naudojasi apie 600 tūkst. banko klientų Lietuvoje, į naująją pasikeis automatiškai iki vasaros pabaigos, rašoma pranešime.

„Daugybei klientų išmanusis telefonas tampa pagrindiniu įrankiu bankinėms operacijoms atlikti. Tai rodo ir pastarųjų kelerių metų statistika – dabartinės „Swedbank“ programėlės vartotojų skaičius augo 50 proc. kasmet“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Pasak J. Gumuliauskienės, naująją programėlę bankas kūrė taikydamas geriausią pasaulinę praktiką. Programėlėje bus integruota galimybė vartotojui prisijungti ir patvirtinti iki 100 eurų vertės mokėjimus naudojant piršto atspaudą ar veido atpažinimo technologiją (biometrinius duomenis). Be to, sukurtas sąskaitos likučio valdiklis (angl. widget) leis patogiai stebėti sąskaitos likutį, taip pat bus pritaikyta nemažai kitų inovacijų.

Naujoji „Swedbank“ programėlė leis atlikti momentinius mokėjimus ir atsiskaityti bekontakčiu būdu telefonu. Momentiniai mokėjimai leidžia akimirksniu atlikti piniginius pavedimus ne tik tarp „Swedbank“ klientų, bet ir su kitais bankais, kurie palaiko momentinių mokėjimų sprendimą. Tuo metu bekontakčiai atsiskaitymai telefonu sudaro galimybę privatiems klientus už pirkinius prekybos vietose sumokėti mobiliuoju telefonu, turinčiu „Android“ operacinę sistemą, fiziškai nenaudojant mokėjimo kortelės.

Pranešime rašoma, kad apie atsinaujinusią programėlę kiekvienas klientas bus informuotas asmeniškai.

Banko klientai iki liepos mėnesio gali atsisiųsti bandomą versiją – „Swedbank 2019“ programėlę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)