„Mes kartu su partneriais šią problemą tiriame ir sprendžiame, ir pranešime iškart, kai tik turėsime naujienų. Apgailestaujame dėl šio nesusipratimo. Visa komanda stengiasi užtikrinti, kad sąskaitų likučiai būtų atstatyti kaip įmanoma greičiau“, – rašoma „Revolut“ paskyroje feisbuke.

Komentaruose kita dalis klientų pranešė, kad pinigai nuo jų sąskaitos tikrai buvo nuskaičiuoti, nors jie nedarė pavedimų. Rašoma, kad „bankas pažadėjo juos grąžinti“.

Manoma, kad nukentėjo tik tie klientai, kurie vykdė „Revolut“ sąskaitos papildymą, bet šis buvo atliktas du kartus.

Kai kurie žmonės jau sulaukė trumpųjų žinučių iš SEB banko, kuriose teigiama, kad „tikėtina, dėl „Mastercard“ klaidos, Jūsų operacija buvo įvykdyta du kartus. Antrą kartą per klaidą nurašytus pinigus grąžinsime į Jūsų sąskaitą automatiškai per porą dienų. Jums nereikia imtis jokių papildomų veiksmų“.

DELFI susisiekė su trim didžiaisiais Lietuvoje veikiančiais bankais. Iš pradžių tik vienas pranešė susidūręs su šia problema.

SEB informuoja, kad tokių po du kartus įvykdytų operacijų banke buvo virš 2 tūkstančių.

„Kai kuriems „Revolut“ mokėjimo kortelės turėtojams, tikėtina, dėl „MasterCard“ klaidos operacijos buvo įvykdytos du kartus, tai reiškia, kad tiems klientams ta pati atsiskaitymo ar pervedimo suma iš sąskaitos SEB banke buvo nurašyta du kartus. Atsiprašome klientų dėl nepatogumų. SEB bankas ėmėsi veiksmų siekdamas greičiau išspręsti šią situaciją, sutikrins su „MasterCard“ informaciją apie atsiskaitymus, ir per klaidą nurašytus pinigus grąžins į sąskaitas automatiškai per porą dienų, klientams dėl to jokių veiksmų imtis nereikia“, - komentuoja Komunikacijos skyriaus vadovė Ieva Kulvinskaitė.

Luminor“ kol kas tvirtino nesulaukę nusiskundimų iš klientų, bet taip pat imsis priemonių įsitikinti, kad klientai nebūtų nukentėję.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius po kiek laiko DELFI pranešė, kad vis dėlto šiandien klientai susidūrė su problemomis.

„Swedbank“ klientams, kurie šiandien (birželio 6 d.) pervedinėjo lėšas į „Revolut“ mokėjimo kortelę, dėl trečiosios šalies klaidos buvo atlikti dvigubi nurašymai.

Per klaidą nurašytus pinigus klientams grąžinsime į jų sąskaitas automatiškai per keletą dienų. Klientus apie tai informuosime asmeniškai, jiems dėl to jokių papildomų veiksmų imtis nereikia. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, - DELFI rašė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)