„Mes labai daug laiko praleidžiame uždarose patalpose. Automobilis ar autobusas, mokykla ar darbas, užsidarymas namuose ir nuolatinis žvalgymasis į ekranus – tai tapę daugelio mūsų rutina. Naująja kampanija „Visi į lauką“ norime atkreipti visuomenės dėmesį ir parodyti, jog valgyti lauke gali būti ne tik smagu, bet ir sveika, ypač smagu tai daryti šiltuoju metų laiku. Net ir įtemptoje dienotvarkėje galime atrasti truputį laiko, čiupti gardų sumuštinį ir prisėsti ant suoliuko lauke“, – pranešime cituojama IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

IKI parduotuvė po atviru dangumi
Jos teigimu, užsienio šalyse valgymo lauke kultūra yra itin populiari – žmonės mėgaujasi pietumis parkuose, geria kavą ar užkandžiauja ant suoliukų, tiesia pledus ir džiaugiasi grynu oru žaliosiose miesto zonose.

Į laikiną parduotuvę užėję pirkėjai gali jaustis kaip realioje prekybos salėje – čia įrengti visi būtiniausi atributai, tokie kaip varteliai, kasa, lentynos, šaldytuvai, kavos aparatas ir kt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją