Savo pirmojoje nuo pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) veiklos ataskaitoje bendrovė pranešė, kad jos įplaukos pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, išaugo 20 proc. iki 3,1 mlrd. JAV dolerių, tačiau grynieji nuostoliai pasiekė 1,012 mlrd. JAV dolerių.

Veiklos nuostoliai padidėjo daugiau kaip dukart – nuo 478 mln. JAV dolerių metais anksčiau iki 1,034 mlrd. JAV dolerių.

Bendra užsakymų apimtis išaugo 34 proc. iki 14,649 mlrd. JAV dolerių. Taigi šio rodiklio augimas sulėtėjo – 2018 metų ketvirtąjį ketvirtį prieaugis siekė 37 procentus.

Tuo tarpu įmonės išlaidos padidėjo 35 proc. iki 4,133 mlrd. JAV dolerių. Vien išlaidos pardavimams ir rinkodarai pašoko 54 procentais.

„Uber“ paslaugomis kas mėnesį aktyviai besinaudojančių naudotojų skaičius išaugo nuo 70 mln. 2018 metų sausio–kovo mėnesiais iki 93 milijonų.

Bendrovė kiek anksčiau debiutavo akcijų biržoje. Jos akcijos kaina per IPO, kuris buvo vienas didžiausių technologijų sektoriaus istorijoje, siekė 45 JAV dolerius, o šia kaina „Uber“ vertė sudarė 82 mlrd. JAV dolerių.

Tačiau, prasidėjus prekybai biržoje, bendrovės akcijų kursas ėmė smukti, nes investuotojai abejoja, jog „Uber“ pavyks atsikratyti nuostolių ir pradėti veikti pelningai.