Taip bankas pažeidė Lygių galimybių įstatymą, numatantį, kad visiems klientams, nepaisant jų amžiaus, paslaugos turi būti teikiamos vienodomis sąlygomis, skelbia Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba.
Tyrimą kontrolierė pradėjo, gavusi 78-erių metų pareiškėjo skundą.

Jis teigė, kad „Luminor“ bankas pagamino jam kreditinę kortelę, tačiau nesuteikė visų kortelių savininkams skirtų paslaugų, t. y. informavo, kad jo nedraus kelionių draudimu. Kelionių draudimas taikomas kaip papildoma nauda kreditinės kortelės savininkui.

„Luminor“ kredito kortelių savininkams teikiamo kelionių draudimo sąlygose yra numatyta, kad jos negalioja vyresniems nei 75 metų amžiaus asmenims.

Atlikusi tyrimą kontrolierė pažymėjo, kad amžius negali būti lemiamas veiksnys, apribojantis vyresnių asmenų teisę gauti kelionių draudimo paslaugas. Pasak jos, vyresniems žmonėms gali būti atliekamas papildomas rizikos vertinimas, susijęs su individualia asmens sveikatos būkle.

„Negalima tiesiog atsisakyti suteikti paslaugas, neįvertinus visų aplinkybių, susijusių su kliento poreikiais ir galimybėmis. Dabar situacija tokia, kad vyresni klientai, įsigiję kreditinę kortelę už tokią pat sumą, kaip ir visi, negauna viso paslaugų paketo“, – pranešime cituojama A. Skardžiuvienė.

Kontrolierė kreipėsi į „Luminor“ banką, siūlydama nutraukti lygias galimybes pažeidžiančius veiksmus. A. Skardžiuvienė taip pat kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą dėl vyresnių žmonių teisių apsaugos bankų veikloje.