Apie tai savo mintimis dalijasi SEO paslaugų agentūros „Good One“ vyriausiasis SEO projektų vadovas Julijus Bogdanovas ir pasaulyje pagarsėjusio prekių ženklo „WoodWe“ įkūrėjas Matas Pajarskas.

Matomumas

Yra keli būdai, kurių gali imtis verslas, norintis, kad siūlomos prekės ar paslaugos būtų kuo labiau matomos potencialiems klientams „Google" paieškoje: SEO ir „Google Ads“.

SEO (angl. Search Engine Optimization) yra paieškos sistemų optimizavimas, nuo kurio priklauso norimo tinklalapio pozicija paieškos rezultatuose ir, žinoma, jo lankytojų srautas.

„Google Ads“ yra mokamas būdas „Google“ platformoje reklamuoti savo prekes, paslaugas ar idėjas. Ši mokama reklama vartotojui būna matoma naudojantis bet kokiomis „Google“ siūlomomis paslaugomis, tokiomis kaip daugumai įprasta paieška, „Google“ el. paštas „Gmail“, ar žiūrint vaizdo įrašus „Google“ priklausančiame „YouTube“ portale.

„Jei norima maksimalios naudos iš šių reklamos būdų „Google“ paieškoje, ir senam, ir naujam verslui visada rekomenduojame kreiptis pagalbos į specialistus, agentūras, teikiančias skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Mokama „Google Ads“ reklama yra labai efektyvus kanalas, norint pasiekti tikslinį vartotoją čia ir dabar. Tačiau, kiek šis reklamos būdas yra efektyvus, priklauso tik nuo šią reklamą administruojančios agentūros ar specialisto žinių ir patirties. Yra daugybė veiksnių, į kuriuos neatsižvelgus galima išleisti visus pinigus, bet taip ir negauti to tikslinio srauto, kuris konvertuos į jūsų klientą.
Julijus Bogdanovas

SEO (tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms) yra ilgalaikis procesas, kuriam reikia gana nemažai laiko ir pastangų. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje jis turi didesnį atsiperkamumą nei mokama „Google Ads“ reklama, nes, būdami „Google“ natūralios paieškos viršuje su daugybe raktinių žodžių, gautumėte vadinamąjį „nemokamą“, organinį srautą į savo tinklalapį, kuris vėliau pavirstų į konversiją, o už paspaudimą ant jūsų „Google“ natūralios paieškos skelbimo mokėti „Google“ nereikės. Be to, baigus SEO optimizavimo darbus, jūs dar ilgai galite išbūti natūralios paieškos viršūnėje“, – teigia J. Bogdanovas.

Prekės pardavimas

Vien tai, kad vartotojas pamatys jūsų reklamuojamą prekę savo paieškos rezultatų puslapyje, dar visiškai negarantuoja jums sėkmingų pardavimo. Jums būtina suvilioti klientą patrauklia prekės prezentacija. Dairydamasis prekės klientas iš esmės ieško iškilusios problemos sprendimo. Anot pašnekovo, potencialius klientus paprastai labiausiai paveikia vizualioji prezentacijos pusė ir tik po to prekės aprašymas. Klientas, vos užmetęs akį, turi iš karto suprasti, kad jis tą sprendimą rado. Taip pat, anot J. Bogdanovo, pardavėjas turėtų užtikrinti ir tai, kad jis pats atrodytų patikimas savo potencialiems klientams.

„Visų pirma, pardavėjas turi sukelti pirkėjui saugumo jausmą. Puslapis, kuriame įkeltos prekės, turi būti tvarkingas ir turėti gerą dizainą. Pirkėjas turi galėti peržiūrėti atsiliepimus apie prekes ir teikiamas paslaugas. Pardavėjas turi pasirūpinti žinomomis bei patikimomis atsiskaitymo priemonėmis, tokiomis kaip „PayPal“ ir pan.“ – įsitikinęs M. Pajarskas.
Matas Pajarskas

Daug daugiau iš mūsų pašnekovų galėsite sužinoti šių metų gegužės 28 d. vyksiančiame ir jau tradiciniu tapusiame jauno verslo forume #LAUNCH2019, kurį rengia didžiausias Lietuvos jauno verslo portalas „BZN start" kartu su savo partneriais: UAB „Investicijų ir verslo garantijos" (INVEGA), „Credital verslui", advokatų profesinė bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA", SEO paslaugų įmonė „Good one", tarptautinės daugiakanalės rinkodaros įmonė „Omnisend", Socialinių mokslų kolegija, Spaudos departamentas ir didžiausias naujienų portalas „Delfi".