Europos bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos penkiolikmečių finansinio raštingumo tyrimas parodė, kad lietuvių ir slovakų moksleivių žinios yra panašaus lygio - jų labai trūksta. Kartu su slovakais dalinamės 11/12 vietą iš 15 tirtų šalių, už mus prasčiau pasirodė tik Čilė, Peru, Brazilija. Geriau - kaimynės Rusija, Lenkija. Ir mes lietuviai, ir slovakai esame žemiau tirtų šalių vidurkio.

„Slovakijoje mokyklos, skirtingai nei Lietuvoje, neturi atskiros ekonomikos pamokos, ekonomikos mokoma per pilietinio ugdymo pamokas, kiek ekonomikos temų bus išdėstyta ir kiek tam bus skirta laiko priklauso nuo konkrečios mokyklos, mokytojo. Lietuvoje vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą“ po mokyklas išplito labai greitai, tikimės, kad jis padės ekonomikos žinias didinti ir Slovakijoje“, - teigia Lietuvos laisvosios rinkos instituto švietimo centro vadovė, viena vadovėlio autorių Marija Vyšniauskaitė.

Iš 2015 m. išleisto vadovėlio „Ekonomika per 31 valandą” šiuo metu mokosi 78 procentai šalies devintokų-dešimtokų, kuriems ekonomikos pamokos yra privalomos. Tai yra daugiau kaip 22 tūkstančiai moksleivių kasmet. Naujos kartos vadovėlio projektą sudaro tradicinio formato vadovėlis, e. vadovėlis, seminarai pedagogams ir išsami elektroninė mokytojo knyga, iš kurios pamokoms nuolatos ruošiasi mokytojai.

Vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą” po pasaulį sklinda vis plačiau - Gruzijoje juo naudojasi jau 600 mokytojų, dar šį pavasarį jis bus pristatytas Ukrainoje. Taip pat artimiausiu metu pasieks Bosnijos ir Hercegovinos moksleivius. Keletas skyrių yra pritaikytų ir jau išbandoma Kanadoje. Vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą“ yra išrinktas geriausiu pasaulyje projektu „The Templeton Freedom Award“ ir pripažintas geriausia mokymosi priemone pasaulyje Londono knygų mugės apdovanojimuose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)