Sprendimą Seimas dar turės patvirtinti balsuodamas.

Kaip posėdyje sakė konservatorius Jurgis Razma, atsisakius narystės šioje organizacijoje, kuri nėra būtina, bus sutaupyta lėšų, kurios galės būti panaudotos prasmingiau.

Susisiekimo ministerija pasiūlymą denonsuoti susitarimą argumentavo tuo, kad susitarimo tikslai – infrastruktūros plėtojimas, geležinkelių technikos ir technologijų tobulinimas ir derinimas – dubliuojasi su kitų organizacijų, kurioms priklauso Lietuva, veiklos tikslais ir sprendžiamais klausimais.

Lietuva priklauso Tarptautinio geležinkelių transporto organizacijai, Geležinkelių bendradarbiavimo organizacijai, dalyvauja įvairiuose Europos Komisijos formatuose, todėl dalyvavimas, pasak ministerijos, minėtoje organizacijoje nekuria šaliai pridėtinės vertės.

„Tai yra techninis susitarimas. Jis neneša praktinės naudos, darbuotojai nelabai ir važiuoja į susitikimus, o narystė kainuoja beveik 10 tūkst. eurų per metus“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Susisiekimo ministerija pažymi, kad denonsavus susitarimą kasmet bus sutaupytos valstybės biudžeto lėšos – 10 tūkst. JAV dolerių (apie 8730 eurų) kasmet. Tiek atsieina kasmetis nario mokestis.

Sprendimą pasitraukti iš TER kredito fondo susitarimo Vyriausybė priėmė sausio 16 d.

Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos Transeuropinio geležinkelio projektas (TER) – 1990 m. įkurtas centrinės, rytinės ir pietrytinės Europos šalių bendradarbiavimo projektas, kurio pagrindiniai tikslai – skatinti geležinkelių transporto efektyvumą ir paslaugų kokybės užtikrinimą, Europos geležinkelių transporto infrastruktūros sistemų integraciją, plėtoti nuoseklią ir veiksmingą tarptautinę geležinkelių ir kombinuoto transporto sistemą. Lietuva susitarimą pasirašė 1998 m.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)