Pasak bendrovės, tikimasi, kad tolimesnėse vietovėse gyvenantys bendrovės klientai įvertins patogumą vieno per mėnesį apsilankymo metu e. savitarnoje deklaruoti vandens suvartojimą ir pagal gautą mokėjimo pranešimą sumokėti už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas.

Deklaruoti šalto vandens suvartojimą „Vilniaus vandenys“ kviečia paskutinę kiekvieno mėnesio savaitę. Pagal šiuos duomenis, iki kito mėnesio vidurio klientai gauna mokėjimo pranešimus, o sumokėti už suteiktas paslaugas patariama paskutinę mėnesio savaitę, kada jau galima deklaruoti ir einamojo mėnesio šalto vandens skaitiklių rodmenis.

„Vilniaus vandenų“ teigimu, e. savitarna palengvina sąskaitų tvarkymą gyventojams, kurių namuose įrengtas ne vienas skaitiklis, nes reikalingi skaičiavimo veiksmai e. savitarnoje atliekami automatiškai, o klientams tereikia į tam skirtus laukelius suvesti šalto vandens skaitiklių rodmenis. Tai daryti patogu ir išmaniajame telefone, nes šį galima nusinešti prie skaitiklių, nereikia rodmenų užsirašyti ant lapelio ar bandyti įsiminti.

Kitas privalumas gyventojams, anot bendrovės, - jiems nebereikia sekti vandens kainos pasikeitimų, nes mokėjimo suma automatiškai apskaičiuojama pagal deklaruotą vandens suvartojimą ir atsižvelgus į aktualius mokėjimo tarifus. Be to, visus atliktus mokėjimus klientai gali matyti 12 mėnesių mokėjimų istorijoje ir bet kada pasitikrinti, kiek anksčiau sunaudojo vandens ir kiek už tai sumokėjo.

Pirmą kartą lankantis „Vilniaus vandenų“ savitarnoje pirmiausia rekomenduojama patikrinti savo kontaktinius duomenis, o pastebėjus neatitikimus, juos atnaujinti. Taip klientai bus tikri, kad visa svarbi informacija iš „Vilniaus vandenų“ juos pasieks laiku.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)