„Jei viskas vyks sklandžiai, statybos galėtų prasidėti jau kitais metais, o darbai užtruktų porą metų. Taigi, apie 2021-ius Naujoji perkėla klientus pasitiktų visiškai atsinaujinusi“, – pranešime sakė D. Butvydas.

Anot bendrovės, dabartinis perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais ir neatitinka šiandienos poreikių.

Naujasis terminalas turėtų būti trijų aukštų, o du jo korpusus sujungtų tiltas. Pastate įsikurtų keltų remonto dirbtuvės, bilietų kasos, laukimo salės, įmonės administracija ir nuomai skirti biurai.

Be to, numatyta sutvarkyti infrastruktūrą, atnaujinti krantines, įrengti pontoninius tiltelius, praplatinti keltų apareles, kad eismas į laivus vyktų dviem juostomis.

Pernai įmonė paskelbė architektūrinių sprendimų konkursą – iš šešių vizijų išsirinkta viena, kuri, Smiltynės perkėlos manymu, geriausiai atspindinti įmonės veiklą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)