Didžiausia šalies mažmenininkė augimą fiksavo per sunkius laikus britų prekybos tinklams ir susidurdama su didele žemų kainų tinklų konkurencija.

Savo pranešime „Tesco“ teigė, kad pelnas po mokesčių padidėjo iki 1,3 mlrd. svarų (1,7 mlrd. JAV dolerių, 1,5 mlrd. eurų) per grupės 2018-2019 finansinius metus iki vasario.

Tai galima palyginti su šiek tiek mažesniu grynojo pelno padidėjimu iki 1,2 mlrd. svarų 2017-2018 metais.

Tuo metu pelnas iki mokesčių šoktelėjo beveik trečdaliu, iki 1,67 mlrd. svarų.

Pajamos, kurioms padėjo praėjusių metų „Booker“ įsigijimas, ūgtelėjo 11,2 proc., iki 63,9 mlrd. svarų.

Namų rinkoje Didžiojoje Britanijoje pardavimai augo 1,7 proc., neįskaitant naujos erdvės įsigijimų.

Rezultatais pasidžiaugė vadovas Dave'as Lewisas, kuris į „Tesco“ atėjo 2014 metais, kad padėtų sumažinti grupės nuostolius, kurie 2014-2015 metais buvo rekordiniai.

D. Lewisas atkreipė dėmesį į drastišką išlaidų mažinimą ir turto pardavimą, nes transformacijos planu siekiama kovoti su Vokietijos mažmenininkių „Aldi“ ir „Lidl“ konkurencija.

„Po ketverių metų mes pasiekėme arba beveik pasiekėme didžiąją daugumą savo tikslų“, - trečiadienį pažymėjo D. Lewisas.

„Labai tikiu, kad savo sėkmingą kelią tęsime ir 2019-2020 metais“, - pridūrė jis.

„Džiaugiuosi verslo situacijos pagerėjimu“, - kalbėjo vadovas.

„Tesco“ yra trečias pagal dydį pasaulyje prekybos tinklas po Prancūzijos „Carrefour“ ir pasaulinės lyderės „Walmart“ iš Jungtinių Valstijų.

Teigiami rezultatai užfiksuoti sudėtingu laikotarpiu Didžiosios Britanijos mažmenininkėms.