Laimonas DELFI pasakojo vadovaujantis nuosavai įmonei, kuri užsiima individualių namų projektavimu, todėl, prieš kurį laiką nusprendęs, kad kompanijai laikas atsinaujinti, iš internetinės parduotuvės 1a.lt įsigijo tris stalinius kompiuterius.

Tiesa, viskas kaip ir būtų buvę puiku, tačiau, anot jo, du iš trijų naujų kompiuterių sugedo jau per pirmąją savaitę.

„Vienam net sudegė kietasis diskas su visais buvusiais dokumentais“, – sakė vyras.

Nieko nelaukęs Laimonas pasakojo kreipęsis į įmonę, iš kurios pirko įrangą, ir paprašęs pakeisti sugedusius daiktus, tačiau jam buvo liepta kreiptis į garantinį servisą.

„Taisymas ten gali užtrukti kelis mėnesius“, – patikslino Laimonas ir sakė paaiškinęs, kad negali tiek ilgai laukti, nes kompiuteriai darbui reikalingi įmonės darbuotojams.

„Kad ir kaip norėjau paskubinti visą šį reikalą, tačiau pagal įmonės 1a.lt politiką, jie į laiškus atsako tik per penkias darbo dienas, o telefonu nebendrauja, tik el. paštu“, – apie tai, kad nieko nepešė, sakė jis ir pasakojo, kad negalėdamas tiek ilgai laukti, naujus kompiuterius turėjo pirkti dar kartą, tiesa, šįkart jau iš kitos įmonės.

Šiuo metu, kaip aiškino, sugedę kompiuteriai jau yra perduoti į garantinį aptarnavimą, tačiau laukti, kol jie bus sutvarkyti, jam reikės apie tris mėnesius.

„Patirta žala – didžiulė. Jau neskaičiuojant naujų kompiuterių kainos, prisidėjo darbo laikas, sugaištas į kompiuterius diegiant programas, perkeliant duombazes bei bendraujant su 1a.lt personalu“, – pyko Laimonas.

Tiesa, lyg to būtų buvę maža, vyras sakė pastebėjęs, kad įmonė į pateiktą sąskaitą – faktūrą nebuvo įrašiusi ir kompiuteriuose įdiegtos programinės įrangos duomenų.

„Tai reiškia, kad aš dabar pridaviau kompiuterius taisyti, tačiau jei jiems grąžinus man įrangą trūks kokios programos, aš net negalėsiu įrodyti, kad ji apskritai egzistavo“, – apie nutikusią nemalonią situaciją pasakojo įmonės savininkas.

DELFI susisiekus 1a.lt su įmonės atstovais jie tikino norintys atsiprašyti kliento už nemalonią patirtį, tačiau pažymėjo, kad su pirkimo taisyklėmis kiekvienas pirkėjas susipažįsta dar užsakymo pateikimo metu.

„Kadangi klientas prekes įsigijo kaip juridinis asmuo, jam nėra taikomos fiziniams asmenims galiojančios teisės normos, todėl jis negali grąžinti prekių per 14 dienų laikotarpį. Galimai nekokybiškos prekės, pirmiausia, yra perduodamos garantiniam servisui patikrai“, – sakė įmonės atstovas ir aiškino, kad nustačius gedimą ar broką, kuris įvyko ne dėl kliento kaltės, prekės yra sutaisomos, pakeičiamos kitomis arba grąžinami už jas sumokėti pinigai.

„Šiuo atveju prekes įsigijęs juridinis asmuo šių teisių neprarado, jeigu bus nustatytas gamybinis brokas“, – buvo rašoma atsiųstuose atsakymuose.

Kalbant apie programinę įrangą, įmonės teigimu, ji nebuvo pirkta kaip atskiras prekės vienetas, todėl sąskaitoje faktūroje ji ir
neatsispindi.

„Sąskaitoje faktūroje yra nurodomas įsigytos prekės pavadinimas, o visa aktuali informacija bei duomenys apie ją (šiuo atveju ir operacinę sistemą), yra nurodyti pačios
prekės kortelėje www.1a.lt, skiltyje „Detali informacija“. Įprastai, gamintojas, kuris ir įdiegė operacinę sistemą, licencijos kodą pateikia ant kompiuterio korpuso“, – sakė įmonės atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (149)