Veiklos rezultatai atspindėjo pokyčius bendrovėje ir leido vasarį sumažinti paslaugų kainas klientams, skelbia bendrovė.

Pagrindinių bendrovės veiklų – geriamojo vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo – pelno dydis yra reguliuojamas Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (VKEKK). Pelno dalis, viršijanti suderintą su VKEKK, yra grąžinama klientams sumažinant ateinančio laikotarpio paslaugų kainas. Todėl pagrindinių paslaugų kainos klientams tiek pernai, tiek šiemet yra mažesnės, teigia bendrovė.

„Vilniaus vandenys“ taip pat pažymėjo, kad, atsižvelgus į klientų pastebėjimus, bendrovė peržiūrėjo naujų klientų prijungimo prie bendrovės tinklų procesą ir terminus. Klientų atliktų darbų priėmimo eilė sutrumpėjo nuo 2 savaičių iki 5 kalendorinių dienų.

Daug pastangų bendrovė teigia skyrusi ir skambučių centro stiprinimui, vieno langelio principo įdiegimui, naujų klientų pasitenkinimo vos prisijungus prie tinklo matavimų startui.

Įdiegus šiuos ir kitus patobulinimus, klientų pasitenkinimą matuojantis indeksas pakilo trimis punktais – nuo 67 iki 70 – ir viršijo bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų įmonių klientų pasitenkinimo indekso vidurkį.

Tuo metu pagrindiniai veiklos rodikliai – parduoto geriamojo vandens kiekis bei surinktų ir išvalytų nuotekų kiekis – pernai augo 3-4 procentais, lyginant su 2017 metais. Pernai klientams tai p pat buvo pristatyta klientų savitarnos platforma.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)