Iki tol jis patirties sėmėsi bendrovėse „Lesto“, tuometinėje „Omnitel“, DNB ir „Luminor“.

„Gavęs pasiūlymą prisijungti prie Lietuvos pašto, neabejojau, nes čia surinkta vadovų komanda žada daug įdomių projektų ir dinamišką darbą. Be to, įmonės veiklos specifika lemia nuolatinę klientų patirčių analizę ir gerinimą, o tai man asmeniškai – labai įdomus iššūkis. Būsiu atsakingas už „Klientas – svarbiausia“ požiūrio įmonėje diegimą, klientų aptarnavimo kokybės matavimą bei gerinimą ir aptarnavimo procesų tobulinimą, nes noriu prisidėti prie teigiamų Lietuvos pašto pokyčių“, – pranešime spaudai cituojamas naujasis Klientų patirčių valdymo departamento vadovas A. Maksimiakas.

A. Maksimiak baigė politikos mokslus Vilniaus universitete ir Europos studijas Amsterdamo universitete.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)