Kaip skelbia Konkurencijos taryba, ji nustatė, kad 2015 m. liepos 29 d. internete ir naujienlaiškyje bendrovės skleista reklama „Didysis vidurvasario išpardavimas; Kvepalų ir buitinės technikos super pasiūlymai vienai dienai!; iki - 80 proc.„; „SUPER pasiūlymas! Kvepalai ir buitinė technika iki - 80 proc. pigiau!“ klaidino pirkėjus.

Vartotojams buvo siūloma įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių pigiau, tačiau paaiškėjo, kad su maksimalia 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni kvepalai iš 171 skirtingo pavadinimo šių prekių, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida, pagal tinklalapyje nurodytą informaciją, siekė 58 proc.

LVAT teisėjų kolegija pritarė pirmosios instancijos teismo išvadai, kad tokią reklamą pamatę vartotojai galėjo tikėtis rasti pakankamai prekių su nurodomomis 80 proc. nuolaidomis, kurios bus taikomos tiek kvepalams, tiek buitinei technikai. Pripažinta, jog vartotojų atžvilgiu nėra teisinga skleisti informaciją apie taikomą nuolaidą iki 80 proc., jei ši galioja tik vienai prekei, arba vos 0,58 proc. į akciją įtrauktų kvepalų asortimento, o buitinei technikai - apskritai netaikoma, todėl „Pigu“ pagrįstai nubausta už Reklamos įstatymo pažeidimą.

Konkurencijos taryba pažymi, kad LVAT sprendimas yra galutinis ir neskundžiamas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)