Abi įmonės, pasak bendrovės „Satalia“ pranešimo, keletą metų bendradarbiavo kurdamos verslo optimizavimo sistemas tokiems klientams kaip PwC ar „Tesco“, o nuo šiol stiprins ir nuosavų produktų portfelį.

„Su „Data Dog“ pradėjome bendradarbiauti dar 2014 m. ir mūsų bendrų darbų apimtis kasmet tik didėjo - kartu įgyvendinome didelius duomenų mokslu grįstus procesų optimizavimo projektus tokiems klientams kaip „Tesco“ ar PwC. Dėl vis glaudesnio bendradarbiavimo prieš metus nutarėme tapti viena organizacija, o šį mėnesį oficialiai užbaigėme įsigijimo sandorį“, - sakė „Satalia“ vykdomasis direktorius Danielas Hulmesas.

Pasak jo, bendrovė tęs projektinius darbus su esamais ir naujais klientais, tačiau po sandorio su „Data Dog“ daugiau resursų ir dėmesio skirs nuosavų dirbtinio intelekto produktų vystymui: kartu su kauniečiais plėtos maršrutų optimizavimo įrankį „Satalia Delivery“, žmogiškųjų resursų planavimo ir efektyvumo didinimo sistemą „Satalia Workforce“ bei „Satalia SolveEngine“ optimizavimo platformą.

Tuo metu „Data Dog“ direktorius ir vienas įkūrėjų Domas Janickas teigė, kad bendradarbiaujant su „Satalia“ abiejų bendrovių kolektyvai atrado ir itin panašias vertybes, požiūrį į decentralizuotas komandas ir savarankišką darbą.

Artimiausiu metu bendrovė „Data Dog“ pakeis pavadinimą į „Satalia Lithuania“, šios bendrovės direktoriumi ir toliau liks D. Janickas.

Vasarį užbaigto įsigijimo sandorio finansinių detalių „Satalia“ nenurodo. Išankstiniais duomenimis, praėjusių metų „Data Dog“ pajamos sudarė 1,5 mln. eurų, arba 15 proc. daugiau nei prieš metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)