„Apskaičiavome, kaip mūsų grupė atrodo pasaulinės CO2 taršos kontekste. Tai yra beveik vienas procentas dėl automobilių ir vienas dėl sunkvežimių“, - Vokietijos savaitraščiui „Wirtschaftswoche“ sakė M. Jostas.

Palyginimui, šešta didžiausia teršėja anglies dioksidu Vokietija išmeta beveik 2,2 proc. pasaulio CO2, arba 800 mln. tonų, rodo Pasaulinio anglies projekto paskelbti 2017-ųjų duomenys.

Praeitą savaitę „Volkswagen“ grupės vadovas Herbertas Diessas taip pat sakė, kad milijonai grupės pagamintų automobilių išmeta apie 1 proc. viso pasaulio CO2, tačiau, tikino jis, šį kiekį bendrovė siekia mažinti.

„Ši dalis, mes norime iki 2050 m. ją sumažinti iki nulio“, - sakė H. Diessas.

Vokietijos autopramonės milžinas šiuo metu bando atsigauti po „dyzelgeito“ skandalo, 2015 m. supurčiusio automobilių pasaulį, kai „Volkswagen“ pripažino, kad 11 mln. dyzelinių automobilių visame pasaulyje buvo įdiegta programinė įranga, leidžianti sukčiauti taršos testų metu ir teršti aplinką labiau nei tai leidžia įstatymuose numatytos normos.

Europos Sąjungai reikalaujant mažinti CO2 taršą, „Volkswagen“ pažadėjo iki 2028-ųjų pristatyti 70 naujų elektra varomų automobilių modelių. „Volkswagen“ grupė, kuriai priklauso 12 prekinių ženklų, planuoja per ateinantį dešimtmetį parduoti 22 mln. elektromobilių ir taip išvengti didžiulių ES baudų bei drastiškai sumažinti savo gamyklų anglies pėdsaką.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)