Lietuvoje apytiksliai 140 įvairių parduotuvių, pradedant "Minima" ir baigiant "Hyper Maxima", valdanti "VP Market" yra įsitikinusi, kad šeimyninė kompanija sėkmingai sugeba konkuruoti su užsienio prekybos tinklais.
Pasak Ž.Marcinkevičiaus, praėję metai kompanijai iš tikrųjų buvo kiek įtempti, nes Lietuvoje pradėjęs dirbti Skandinavijos koncernas "ICA-Ahold" ėmė steigti "Rimi" prekybos centrus.
"Bet paaiškėjo, kad mūsų pasirinktas principas "šeima - šeimai" pasiteisino ir padėjo konkurencinėje kovoje", - džiaugiasi "VP Market" vadovas.
Lietuvoje šiemet "VP Market" ketina įkurti parduotuves tuose savivaldybių centruose, kur jų dar nėra, taip pat plėstis Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Alytuje. Paskutinis stambus prekybos centras - "Maxima" - praėjusį penktadienį buvo atidarytas Mažeikiuose.
Palyginti su Estija, Latvijoje "VP Market" turi stipresnes pozicijas - yra atidariusi maždaug porą dešimčių parduotuvių. Tačiau ir vienoje, ir kitoje šalyse ji nusiteikusi savo veiklą plėsti.
Pernai metais beveik 2,264 mlrd. litų apyvartą, arba 34,4 proc. didesnę nei prieš metus (1,685 mlrd. litų) pasiekusi "VP Market" neskelbia šiems metams planuojamų veiklos rodiklių ir neprognozuoja, ar ir 2002-aisiais pavyks išlaikyti didelius augimo tempus.