Tuo metu alaus rinka išaugo 1,2 proc., gaiviųjų gėrimų - 18 proc., energinių - 10 proc., vandens - 5 proc.

Kaip teigia įmonė, 2014 metais nealkoholinis alus užėmė 0,8 proc. rinkos, o po 4 metų išaugo iki 4,2 proc.

„Startavę su nealkoholiniu alumi, išauginome viso nealkoholinio alaus segmentą, ir mūsų pardavimai augo daugiau nei du kartus. Galime sakyti, kad rinka kažkiek keičiasi, sveikėja, ir tai yra gerai.

Mūsų tikslas yra Ispanija, kur nealkoholinis alus sudaro 14 proc. nuo visų pardavimų. Dar čia yra erdvės ir vietos (plėtrai. - ELTA)”, - žurnalistams sakė „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ grupės Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas.

Kaip sakė R. Viršilas, įmonės pardavimų pajamos praėjusiais metais augo 7,2 proc. ir sudarė 164 mln. eurų, kai 2017 metais skaičius siekė 153 mln. eurų. Iš viso gėrimų parduota 4 proc. daugiau.

Tiesa, jis pastebėjo, kad sidro rinka yra besitraukianti, tačiau „Somersby” sidro pardavimai išaugo 17 proc. Bendras rinkos traukimasis praėjusiais metais sulėtėjo iki 8 proc. ir taip, pasak R. Viršilo, nutiko dėl gerų orų.

„Apie rinkas nėra gerų žinių, bet kuriam žaidėjui sunku besitraukiančiose rinkose išlaikyti gerus rezultatus. 2018 metais kritimas sulėtėjo iki 8 proc. ir tai dėl gerų orų”, - sakė R. Viršilas.

Eksportas pernai išaugo 13 proc. ir sudarė 36 mln. litrų, o svarbiausiomis rinkomis išliko Rusija, Baltarusija, taip pat Afrikos valstybės, Jungtinė Karalystė ir Vokietija.

„Rusiją mes skirstome į Kaliningrado sritį ir likusią Rusiją. Kaliningrade mes esame numeris vienas importuojamas prekės ženklas. Baltarusija (svarbi. - ELTA), kaip kaimyninė šalis, ypač keičiantis Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) mokestinei politikai, kai mes jau nesame daug brangesni dėl mažėjančio importo mokesčio. Afrikos šalyse esame labai sėkmingi, atsidaro Ganos, Zimbabvės, Togo rinkos”, - sakė R. Viršilas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)