„Įtampa ir vėl kyla. Žinote, gaila, kad autopramonė viena to negali sutvarkyti. Dėl muitų derėtis turi Europa ir Jungtinės Valstijos“, - „Financial Times“ sakė H. Diessas.

Londone įsikūręs investicijų bankas „Evercore“ skaičiavo, kad JAV muitai automobilių iš Europos Sąjungos importui gali kainuoti „Volkswagen“ iki 2,5 mlrd. eurų per metus arba apie 13 proc. bendrovės metinių pajamų.

„Blogiausiu atveju, šie skaičiai tikriausiai būtų arti realybės“, - apie „Evercore“ prognozę kalbėjo „Volkswagen“ vadovas.

„Volkswagen“ kamuoja ne tik JAV muitų perspektyva, bet ir vadinamasis „dyzelgeito“ skandalas, kuris kilo 2015 m., kai „Volkswagen“ pripažino įdiegusi 11 mln. dyzelinių automobilių programinę įrangą, skirtą sukčiauti taršos emisijų testų metu. Programinė įranga testų metu parodydavo mažesnę taršą nei iš tikrųjų.

Skandalas iki šiol „Volkswagen“ grupei kainavo per 28 mlrd. eurų, o įmonė vis dar nėra užbaigusi daugybės teisinių ginčų tiek gimtojoje Vokietijoje, tiek ir užsienyje.