Apie tai pranešusi Estijos įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų asociacija (AMTEL) kaip pagrindinę prognozuoto rinkos kritimo priežastį nurodo aktyvią, beveik ketvirtadaliu augusią prekybą pirmąjį 2018-ųjų mėnesį.

Labiausiai paklausūs praėjusį mėnesį buvo vidutinės klasės visureigiai (24,5 proc. visų parduotų automobilių), nedideli vidutinės klasės lengvieji automobiliai (19,4 proc.), mažieji visureigiai (16,7 proc.).

Nupirkti 166 hibridiniai automobiliai, aštuoni elektromobiliai.

Populiariausios automobilių markės – „Škoda“ (parduoti 309), „Toyota“ (229), „Volkswagen“ (218), o modeliai – „Citroen Berlingo“ (105), „Škoda Octavia“ ir „Škoda Kodiaq“ (po 83).

Nauji automobiliai praėjusį mėnesį sudarė 59 proc. visų pirmąkart šalyje registruotų lengvųjų automobilių.

AMTEL duomenimis, 2018-aisiais Estijoje parduota 25,39 tūkst. naujų lengvųjų automobilių. Rinkos augimas sulėtėjo iki 3,6 proc. nuo 11,6 proc. 2017 metais.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)