Lietuvių kapitalo įmonių grupės produktai 2018 metais buvo eksportuojami į 60 pasaulio šalių. Daugiausia lietuviškų baldų parduodama Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje taip pat Lietuvoje. Pasak „Narbuto“ marketingo vadovės Lietuvoje Gabrielės Vaitonytės, labiausiai augančios rinkos 2018 m. buvo Vokietija (109 proc. augimas), Prancūzija (76 proc. augimas) bei Rytų šalys, įskaitant Kazachstaną, Moldovą, Ukrainą, Baltarusiją, Uzbekistaną, Armėniją, Gruziją.

„Narbuto“ baldus platina 600 prekybos partnerių visame pasaulyje.

Įmonių grupė praėjusiais metais Niujorke įsteigė įmonę „Narbutas USA“. Pasak G. Vaitonytės, šiame žemyne įmonė jau pradėjo ir aktyvius rinkodaros veiksmus: pirmą kartą dalyvavo vienoje svarbiausių kasmetinių dizaino parodų „NeoCon“ (Čikagoje, JAV).

Narbutas
„Narbuto“ grupės pardavimai Lietuvoje 2018 m. lyginant su 2017 m. augo 47 proc. ir sudarė 9 mln. eurų.

Sparčiai skverbiantis į užsienio rinkas įmonė didino pajėgumus ir gamybos apimtis. Modernizavus gamyklą Ukmergėje, joje buvo įdarbinta beveik 180 naujų darbuotojų. Iš viso darbuotojų skaičius grupėje augo 35 proc. ir 2018 m. joje dirbo 924 darbuotojai.

Praėjusiais metais „Narbutas“ modernizavo ir plėtė gamybines patalpas Ukmergėje. Atsinaujinimo projektas buvo vertinamas 7 mln. eurų. Šiais metais įmonė planuoja investuoti 8 mln. eurų įrenginių atnaujinimui ir saulės jėgainės statybai.

Įmonių grupę „Narbutas“ sudaro: UAB „Narbutas Furniture Company“, UAB „Narbutas“, UAB „Narbutas Marketing“, SASU „Narbutas France“, „Narbutas Nordic“, „Narbutas“ Gmbh, „Narbutas LTD“ ir „Narbutas USA“, INC.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją