Pokyčius pajus tie, kurie naudojasi „Luminor/Nordea“ produktais ir paslaugomis - interneto banku, mokėjimo sąskaita, mokėjimo kortelėmis, vartojimo bei būsto paskolomis, taupymo ir investiciniais produktais. Paslaugos šiems klientams laipsniškai bus perkeltos į vieningą „Luminor“ platformą.

„Mes siekiame tapti pagrindiniu banku mūsų klientams, kurie patikėtų mums sudėtingiausius finansinius sprendimus. Sistemų suvienodinimas buvo vienas iš svarbiausių strateginių žingsnių siekiant šio tikslo. Sujungę platformas galėsime visiems klientams teikti tokias pačias paslaugas, o vėliau pasiūlyti geriausius skaitmeninius ir mobiliosios bankininkystės sprendimus“, - sako „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Privačių klientų paslaugos ir produktai į vieningą sistemą bus perkelti pirmieji. Perkėlimas vyks laipsniškai, balandį pokyčius pajus klientai, turintys paprasčiausius banko produktus - mokėjimo sąskaitą, kortelę ir internetinę bankininkystę. Vėliau bus perkeliami klientai, kurie naudojasi sudėtingesniais banko produktais. Planuojama, kad verslo klientų produktų ir paslaugų perkėlimas prasidės antrą šių metų ketvirtį.

Artėjant individualiai perkėlimo datai, klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis vieninga „Luminor“ platforma. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikės fiziškai ateiti į banką.

Sistemų suvienodinimą ketinama užbaigti iki 2019 m. trečio ketvirčio pabaigos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)