Pernai gegužę Fort Loderdeilo mieste Floridoje „Model S“ sedanas, vairuojamas Barretto Riley'io, rėžėsi į mūrinę sieną ir užsiliepsnojo, teigiama „Corboy & Demetrio“ ieškinyje. Automobilyje buvęs keleivis Edgaras Monserrattas Martinezas avarijoje žuvo.
„Corboy & Demetrio“ atstovauja žuvusiojo artimiesiems.
„Tesla“ iškart po avarijos išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad B. Riley'is automobiliu važiavo net 116 mylių per valandą (186 km/h) greičiu. „Joks automobilis neatlaikytų susidūrimo tokiu greičiu“, rašyta bendrovės pranešime.
Tačiau „Corboy & Demetrio“ ieškinyje teigiama, kad „Tesla“ neinformavo automobilių pirkėjų apie lengvai užsiliepsnojančias baterijas elektromobiliuose.
Advokatų kontoros duomenimis, „Model S“ baterijos yra itin nesaugios, o visame pasaulyje per pastaruosius penkerius metus užfiksuota mažiausiai tuzinas atvejų, kai elektromobilių baterijos užsidega nuo lengvo susidūrimo ar net automobiliui tiesiog stovint vietoje.