Vienintelė Vokietija nusprendė susilaikyti nuo balsavimo, tuo tarpu kitos šalys pritarė siūlymui. Vokietija - itin svarbi automobilių gamintoja - yra viena iš šalių, labiausiai prieštaraujančių reikšmingiems CO2 išmetimo sumažinimams.

Vokietijos aplinkos ministrė Svenja Schulzė, socialdemokratė, agentūrai dpa po balsavimo sakė norėjusi pasirašyti susitarimą, tačiau tikino: „Negalėjau sulaukti Kanceliarijos pritarimo.„

„Saviizoliacija tokiu svarbiu aplinkosaugos klausimu yra daugiau nei gėdinga“, - pridūrė ji.

ES valstybės narės dabar turi sulaukti Europos Parlamento (EP) pritarimo, kad šie pasiūlymai įsigaliotų.

ES ministrų sutarti planai pritaria Europos Komisijos (EK) gegužę išsakytai pozicijai, tačiau jie yra mažiau ambicingi nei EP siūlomas 35 proc. siekiantis CO2 išmetimo sumažinimas.

„Tai yra dalis mūsų pastangų sumažinti mūsų kelių transporto sektoriaus anglies pėdsaką ir svarus žingsnis siekiant tikslų, dėl kurių sutarėme Paryžiaus klimato kaitos konferencijoje“, - sakė Austrijos aplinkos ministrė Elisabeth Koestinger, kurios šalis šiuo metu pirmininkauja ES.

Anksčiau šią savaitę ES derybininkai sutarė dėl automobilių taršos emisijų sumažinimo 37,5 proc. iki 2030 m.

Šie tikslai yra dalis ES plano sumažinti CO2 išmetimą į atmosferą ir sulėtinti visuotinį atšilimą. Transporto priemonių išmetamosios dujos sudaro didelę dalį taršos, susijusios su klimato kaita.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)