Iki 2019 metų kovo 1 d. Valstybinei mokesčių inspekcijai, Valstybinei darbo inspekcijai, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai, Policijos departamentui, Muitinės departamentui, Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai pavesta priimti reikiamus sprendimus, reglamentuojančius bendrą šių institucijų atstovų veiklą.

Šią veiklą, visų pirma, būtina efektyviau koordinuoti Rizikų analizės centre ir teritoriniuose Jungtinių operacijų centruose, išplečiant čia sutelktas kompetencijų sritis.

Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, bendradarbiaujant su Valstybine mokesčių inspekcija, iki 2019 m. kovo 15 d. privalo parengti ir pristatyti Vyriausybei išsamią skaitmenizuotos bendros turgaviečių apskaitos sistemos įgyvendinimo koncepciją.

Būtina numatyti sąveikas su išmaniąja mokesčių administravimo sistema, įskaitant įgyvendinimo terminus ir kaštus, taip pat - įvertinti poveikį verslo administracinei naštai.

Aplinkos, Socialinės apsaugos ir darbo bei Finansų ministerijos iki 2019 m. vasario 15 d. turi parengti ir pateikti Vyriausybei būtinosios (privalomos) statybininko identifikacinės kortelės įdiegimo koncepciją.

Turi būti nustatyta kortelės forma, turinys ir taikymo spektras, įvardinta ją administruojanti institucija, numatyti įgyvendinimo kaštai ir įgyvendinimo terminai.

Sveikatos apsaugos ir Finansų ministerijos iki 2018 m. gruodžio 19 d. įpareigotos sudaryti darbo grupę sveikatos priežiūros įstaigose teikiamų reabilitacijos paslaugų reglamentavimui tobulinti. Siekiama sustiprinti nesąžiningo naudojimosi mokestinėmis lengvatomis prevenciją.

Visoms atsakingoms institucijoms pavesta iki 2019 m. vasario 15 d. pristatyti Vyriausybei tarpinius rezultatus.