Vienas didžiausių Didžiosios Britanijos sporto prekių tinklas „SportsDirect.com“ turi daugiau nei 500 parduotuvių pasaulyje, iš jų septynios įsikūrusios Lietuvoje, kurias valdo sporto prekių tinklas „Sportland LT“.

Sostinėje įkurta 1860 kv. m ploto naujos koncepcijos parduotuvė yra tik ketvirtoji tokia pasaulyje.

„Kalbu ne tik apie naują parduotuvę, bet apie visiškai naują sporto ir laisvalaikio pomėgių realizavimo patirtį, paremtą inovatyviais sprendimais, žmonių įsitraukimu bei šiuolaikišku interjeru“, – sako parduotuvę atidariusios bendrovės „Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis.

Pasak jo, naujos „SportsDirect.com“ krypties tikslas yra sustiprinti ryšį su žmonėmis – per emociją, vaizdą ir paslaugas suteikti jam ypatingą patirtį. Pavyzdžiui, kiekvienas užsukęs į parduotuvę galės naujoviškai išsirinkti trokštamus sporto batelius ar kedus. Specialiai tam sukurta „Test and Try“ zona, kurioje juos galima išbandyti tiesiog ant bėgimo takelio bei padedant specialiai įrangai pasirinkti tinkamus batelius.

Parduotuvės interjeras bei kūrybiniai sprendimai buvo patikėti vienai geriausių Didžiosios Britanijos agentūrų „Checkland Kindleysides“, kurie įgyvendino projektą kartu su lietuvių bendrove „Ardi“. „Checkland Kindleysides“ dirba su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Converse“, „Adidas“, „Beats“, „Hunter“, „Hermès“, rūpindamiesi jų vizualine komunikacija, ženklodara ar interjeru.

Prie naujos „SportsDirect.com“ parduotuvės interjero priderinti ir skaitmeniniai sprendimai. Gedimino pr. 20 antrojo aukšto erdvėje įrengti ekranai padės sekti madą, supažindins su prekių ženklais, jų naujovėmis ir patraukliais pasiūlymais. Čia bus galima rasti jau atpažįstamus šio tinklo prekių ženklus – „Dunlop“, „Slazenger“, „Everlast“, „Lonsdale“, „Karrimor“. Asortimentas taip pat išsiskirs tokiais garsiais ir mėgstamais vardais kaip „Nike“, „Adidas“, „Under Armour“, „Reebok“ bei kitais.