Šiemet, prognozuojama, „Amazon“ internetiniai pardavimai išaugs 30 proc., o įmonei tenkanti Jungtinių Valstijų elektroninės prekybos rinkos dalis didės iki 48 proc. Tuo tarpu „eBay“ išlaikys antrą vietą, tačiau jos rinkos dalis smuktelės iki 7,2 proc., teigiama „eMarketer“ tyrimo ataskaitoje.

Pasak „eMarketer“ atstovų, „Walmart“ yra viena sparčiausiai augančių elektroninės prekybos įmonių. „Walmart“ rinkos dalis šiemet turėtų didėti iki 4 proc., palikusi telekomunikacijų milžinę „Apple“ ketvirtoje vietoje.

„Prekybos milžino „Walmart“ internetinė prekyba pastaruoju metu vis didina apsukas“, - teigė „eMarketer“ vyriausiasis analitikas Andrew Lipsmanas.

„Įmonė toliau vykdo protingus sandorius, siekdama sustiprinti elektroninę prekybą ir pritraukti daugiau jaunų bei pasiturinčių pirkėjų. Labiausiai „Walmart“ augimui padėjo įmonės elektroninė prekyba maisto produktais, pirkėjus pritraukianti savo paprastumu“, - tikino A. Lipsmanas.

2016 m. „Walmart“ įsigijo mažmeninės prekybos startuolį „Jet.com“, o šiais metais paleido prekybos sistemą „Jetblack“, siekiant sudaryti konkurenciją rinkos milžinui „Amazon Prime“.

Pasak tyrimo, „Walmart“ internetiniai pardavimai šiemet augs net 40 proc. Tuo tarpu iš viso JAV elektroninės prekybos apimtys augs 16 proc., iki 525,7 mlrd. dolerių.

Kitos svarbios JAV elektroninės prekybos įmonės yra „Home Depot“, „Best Buy“, „Qurate“, „Macy's“, „Costco“ ir „Wayfair“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją